Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon från Turkish CIP lounge på IST, har precis flugit en helt ok men inte lysande business class med TK. Har nu på tok för många timmar i loungen framför mig pga dålig connection till GOT. Oj va skönt det skall bli att komma hem till Sverige ett par veckor! :)

Fick du delta gratis sightseeing i Istanbul?

Fick du delta gratis sightseeing i Istanbul?

Planen var ju det men så insåg jag att jag hade läst fel på flygtiderna så då passade min connection inte inom de tider (09-15) som turen pågår... jag lyfter 14:30... väldigt synd för jag hade sett fram emot en runda i Istanbul. Tyvärr passar det inte heller på vägen tillbaka. :-(

Det skulle jag vilja säga att den är. :)

Antagligen bästa loungen jag besökt, men så saknar jag också besök i de flesta högt rankade lounger. Kommer man vid fel tid är dock även denna stora lounge knökfull, dock ingen risk när man som jag landade strax efter 4 på morgonen.

Scandinavian lounge, OSL... Lugnt här. Morgonkaffe v4.0 intages...
Det var ganska glest på flighten hit från ARN. Får se hur det ser ut till AGP. Jag verkar iaf vara den ende som förbokat en plats i Y...
Avgång 09:55 med SK 4683.

Sitter i Scandinavian på ARN och äter en lättare lunch (så mycket mer finns ju inte! :)) Väntar på SK730 till MOW.där jag skall vara ett par dagar. Väldigt lugnt i loungen, beror nog på att det är mitt på dagen den 1:a maj.

På Senator Lounge G24 i MUC. Smuttar på en diet coke medan man försöker återhämta sig från gårdagskvällen.

Scandinavian Lounge CPH. Lugnt. Sen frukost och arbete, har några timmar att slå ihjäl innan SK408 till ARN.

Senator lounge på B-piren @ FRA. Sitter med fin utsikt över plattan.

edit:

Gud vad trevligt det är att sitta vid fönstret här och titta på alla B747-400 och A380 som glider förbi utanför. Precis bakom mig står en ANA 777 och nu gled det precis in en A320 vid gaten framför. Jag har aldrig tillbringat så här lång tid på FRA tidigare, men det måste helt klart göras oftare. Dessutom serverar de ju Highland Park!

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen