Vår kärra blev just framdragen till gaten, så nu sitter jag och tittar ner i cockpit på en A380. Av skicket på utsidan att dömma, så skulle jag säga att det är en av de äldre A380 som ska ta oss till JNB inatt.
Det blev en riktigt bra flight. Jag lyckades piggna till lite och fick en riktigt trevlig middag med ordentligt med dricka till. Vid 23 somnade jag riktigt gott och vaknade först när vi påbörjade inflygningen mot FRA. Måste säga att jag blev överraskad av servicen ombord. Det var första gången jag flög LH C och jag har fått uppfattningen att deras service är sämre än LX, men jag tycker att den var fullt i klass med LX. Hårdvaran var också rätt bra tyckte jag. Vet att många inte gillar säten som inte är lie-flat och då har jag bara en sak att säga: "Flyg economy istället då!" Gör man det tillräckligt så uppskattar man alla business-stolar...
SAS SL ARN T5 - Ganska mycket folk men ändå inte fullt. Lugn stämning och hög andel affärsresenärer. Äter kyckling och couscous Åker med SK 673 mot FRA snart.