Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sas Scandinavian Lounge CPH. Det var flygning 200 för mig hit. Blev uppgraderad till Economy extra så det blev lite bubbel och en påläggsbricka :D

Sitter i Menzies lounge på ARN T5 och väntar på att flyga till CDG för vidare transport mot LOS imorgon. Av någon anledning var morgonflyget inställt imorgon, så det blir övernattning på CDG.

Snabbt BC.se meeting GOT lounge med em9fri,tyvärr inte många minuter i loungen innan SK525 till LHR. Men kul träffa bc friends ;).
Bra flight i extra till LHR, 4 pax i C,4 i extra bra mat och bra sk service.

sitter i inrikes loungen på ARN och det är nog rekord för mig i antalet personer här,.. det brukar typ vara max 10 pers när jag är här men nu är det över 50...

Jag sitter utanför Malmö Aviations Yellow Room. De öppnar först kl. 06.
Skall flyga med Brussels Airlines.
Det finns några människor med afrikansk utseende. Jag antar att de flyger vidare till sin destination via Bryssel.
Hur stor Afrika-nätverk har Brussels Airlines?

BA (eller sun air) flyger till Århus. SN har ett stort nätverk på den afrikanska kontinenten. Exempelvis har de länge varit det enda europeiska bolaget som haft Monrovia som destination.

Hälsningar från Scandinavian Lounge ARN. Lite lufttorkad skinka duger bra idag. SK1421 till CPH väntar. Innan dess arbete. Och ja, vi är åtta pers här för tillfället.

Ang. SN. Med tidigare hemmahamn BRU borde jag skämmas som inte testat deras Afrika-flighter. Kan dock bli Senegal inom kort.

Hälsningar från I Mosaici VIP Lounge på FCO. Inte mycket ätbart här: Lite mackor och nån kaka. Får väl hålla tillgodo med öl eller vin...
Internetuppkopplingen samt mobilnäten störtdyker om vartannat och gärna precis när man ska klicka på "skicka-knappen"...
SK 4714 till OSL avgår 12:55.

Hälsningar från Shanghai Pudong terminal 1. Flyger idag med Sichuan airlines i ekonomi och han inte tillgång till deras lounge.
Jag tar därför och äter lite landside på en kantonesisk restaurang och tänkte sedan försöka hitta en China Mobile guldkortslounge för något mjukt att sitta på tills avgång.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen