Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i SAS lounge på GOT. Alltid kul att se europeér som tar en stor stark eller ett vällfyllt glas vin kl 09:30.

Sitter i en av loungerna i Delhi. Är lite förvånad att sitta här då jag bara flyger ekonomiklass. Guldkortet från A3 ledde till att jag fick en lounge-inbjudan vid incheckning. Då det inte finns någon Star Alliance-lounge här hade jag inte räknat med att komma in.

Sitter i loungen på CKG för färd till Shanghai. Norra delen av loungen, min favorit, är inte öppen såhär tidigt på morgonen verkar det som...

Inga mackor så man får nöja sig med en kopp kaffe och hoppas på en någorlunda frukost på planet.

CPH, skall vidare till London, sitter i Scandinavian Lounge men funderar på skillnaderna mellan Scandinavian och Business Lounge :rolleyes:

Kalimera från Aegean Airlines Club Lounge i ATH. Har tagit bilder så en loungeguide borde dyka upp i dagarna:) Dagens flygningar blir Ath-cph-arn-got med SK.

En längre sittning i Scandinavian Lounge CPH i väntan på SK1422 till Stockholm. Ännu en av dessa glamourösa tjänsteresor på 24 h. Lugnt är det i vart fall. Chorizo, sallad och bröd.

Sitter i SAS loungen på GOT. Tack till MarcusC för värdskapet. Här sitter ca 15 pers och själv laddar jag för en tjänstevecka i Shanghai. Ska sitta här ca 1h till och målsättningen är att svara och "deleta" minst 50 mail i inkorgen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen