Låter som en trött Senator ! Vårt möte är först på fredag 20:e på Monks..
Kricka Medlem 15 April 2012 #351 Låter som en trött Senator ! Vårt möte är först på fredag 20:e på Monks..
agehall Medlem 16 April 2012 #352 Senator kanske ska ha en egen extra-träff på tisdag, vem vet... Själv sitter jag längst in i SL på ARN T5 nu, vid det runda bordet. Inga BC.SE taggar så långt ögat når dock.
Senator kanske ska ha en egen extra-träff på tisdag, vem vet... Själv sitter jag längst in i SL på ARN T5 nu, vid det runda bordet. Inga BC.SE taggar så långt ögat når dock.
Jonas C Medlem 16 April 2012 #353 SJ Lounge på Stockholm C, en helt klart underskattad lounge. Skön seating, goda arbetsmöjligheter och supertrevlig personal. Uslelt utbud, men kaffe duger gott åt mig denna förmiddag.
SJ Lounge på Stockholm C, en helt klart underskattad lounge. Skön seating, goda arbetsmöjligheter och supertrevlig personal. Uslelt utbud, men kaffe duger gott åt mig denna förmiddag.
Agö Medlem 17 April 2012 #354 Frukost i SL, CPH. T&R OSL med SK1464/1475 idag. Rätt lugnt för tillfället. Strålande vacker dag ute så njuter av utsikten mot Hilton.
Frukost i SL, CPH. T&R OSL med SK1464/1475 idag. Rätt lugnt för tillfället. Strålande vacker dag ute så njuter av utsikten mot Hilton.
Jonas C Medlem 17 April 2012 #357 Bryant skrev: Lunchen intas i Senator loungen i FRA. Fin utsikt över banan. Klicka för att utvidga... Har du passet med dig kan du även traska över till Senator Lounge B, om inte du redan är där ;-)
Bryant skrev: Lunchen intas i Senator loungen i FRA. Fin utsikt över banan. Klicka för att utvidga... Har du passet med dig kan du även traska över till Senator Lounge B, om inte du redan är där ;-)
Agö Medlem 17 April 2012 #358 Tidig middag på Gardermoen. Ganska lugnt i SL. Kanske bokar om mig till tidigare kärra hem till Köpenhamn.
Tidig middag på Gardermoen. Ganska lugnt i SL. Kanske bokar om mig till tidigare kärra hem till Köpenhamn.
Bryant Medlem 17 April 2012 #360 Jonas, jag var i B . Nu sitter jag i BMI loungen på LHR och planespottar..