Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Jag var lite sen till ARN imorse och hade fullt upp med att få iväg mail och boka flyg när jag var i loungen, så jag hann inte rapportera att jag passerade Menzies loungen på T5 imorse.
 

Senator

Moderator
Så, nästan 7 år efter den öppnade, med flera lyckade resor i första klass med LH samt som Senator för 12:e året i följd är jag på FCT i Frankfurt för första gången.

"It lives up to its hype". Tyvärr blir det gamla F till IAD :( Liten reportage kommer.
 

Dr. Miles

Expert
Stockholm Arlanda/T5 Scandinavian Lounge.
Mycket folk här och folk kommer in och ut hela tiden.

Kalla köttbullar, potatissalad och tomat&paprikasoppa erbjuds just nu.

Jag skall flyga mot Köpenhamn och sedan vidare till Beijing.
Vi får se om någon BusinessClass.se medlem dyker upp.
 

Dr. Miles

Expert
Hälsning från Scandinavian Lounge på Köpenhamn flygplats.

Ganska mycket folk, men rymligt och högt tak gör att det inte känns packad.

De serverar frikadeller, kallrökt lax, potatissalad och pastaskruv i tomatsås idag.

Tar flight SK995 om ca en timme.
 

agehall

Medlem
Sitter just nu i AF/KLMs lounge på LOS och väntar på att få åka hem. Det var ett smärre helvete att ta sig genom immigration och security idag. Hur varmt som helst här inne på flygplatsen.
 
Sitter i Atlantic ful-lounge pa MUC T1. Tomt pa folk men trevlig sekt och fullsortiment pa dryck. Ska med LH1848 senare och kom fran GOT tidigare. Frukost i Menzies pa GOT som uppgraderat till spritsortiment sen jag var dar sist. Kunde inte motsta en liten gammeldansk till frukost. Även dar lite folk medans resten av Landvetter kokade av Teneriffafolk. Räkmackekaos sa det var skont att gömma sig.

Ofattbart nog verkar dom inte ha koll här pa vad det kostar att ta in en gäst, har en kompis som kommer fran ARN om 10 min. Men det ar 19 grader och sol utlovat idag sa det lutar at att vi kör Airbreu Biergarten här ute istället.
Airbräu

Sag även att det finns en terass uppe pa T2an, nan som har vart där? Sen rullar det en A380 tour kl 13.30 sa den här dagen blir riktigt bra tror jag. Gott med ett 6 timmars stopover pa en flygplats som verkligen erbjuder mer än andra i mina ögon. Aterkommer med rapport pa allt detta senare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen