Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ganska lugnt på Gateway Tower Lounge på HEL. Frukost serveras fortfarande, hoppas de dukar upp någon lättare lunch. Bra klass på loungen för att "extern" lounge.

SAS loungen i Bryssel, lite lugnet före stormen innan avgångarna till CPH, OSL och ARN, firar ett lyckat closing med kund men belgisk öl

Sitter i en ganska full Scandinavian lounge på Arlanda med ett glas rödvin. Inga BC.se taggar i syne än så länge.

Helgarbete väntar så det här är nog så mycket nöje det blir denna helg.

En lugn kväll på CPH Scandinavian Lounge ikväll.. Det droppar väl in lite Peking resenärer om en stund.. Lite köttbullar och potatissallad, alltid lika gott till en tuborg och en lill-en :)

Sitter i AF lounge på CDG terminal 2E (höga nummer) och väntar på AF990 till JNB.

Här är det varmt som f-n. Så fort jag hällt i mig den dricka jag tog ur kylen tänker jag ta mig härifrån fortare än kvickast, för det är mer bastu här än något annat.

Ett besök i Shanghai Airlines Lounge på Shanghai/Pudong airport. Kommer från Köpenhamn och skall vidare till Seoul/Incheon. En bra flight med SAS nya direkt linje tog mig hit. Dåilgt käk i denna loungen, bara nudlar och frukt idag, great wall vin och Tsingdao öl.. Tur att man inte är hungrig eller törstig.

Passar på att tacka Jacob för trevligt sällskap igår kväll i Scandinavian Lounge Köpenhamn!

Denna loungen vinner förövrigt priset för att ha högst volym på utrop av flighter, det är så hög volym att man inte hör vad de säger.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen