Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
SK 142 GOT-ARN, 1D, med avgång 09:35. Har en timme till övers på ARN innan SK 1044 till KRN. Lär väl tillbringa den i T4-loungen...

Knökfullt på Scandinavian Loungen i kväll. Hade tänkt jobba lite men det finns knapp något ställe att sitta vid med bord. Blev utvald när jag loggade in på WiFi att ge min feedback om loungen i Stockholm och passade på att ge kritik för dåligt med utrymme och brist på arbetsplatser och begränsat utbud av mat & dryck. Dock fick personalen som alltid höga poäng. Riga here I come

Jag sitter fast i SAS Scandinavian Lounge på Köpenhamn pga försenat flyg från Beijing.
Jag blev ombokad till SK1430 till Arlanda.

Asiana Lounge Pusan Gimae Airport... En Coke Zero samt en kaffe. Sätter mig ner och får trevligt sällskap bredvid av en annan svensk på resande fot.

Hälsningar från SAS Business Lounge i HEL. Det var mycket med folk halv timme sen men nu börjar det lugna ner sig. Serveras kycklingbullar, ostsallad, grönsaker och lite annat halv nyttigt. :)

Någon som är i SAS Business/Scandinavian Lounge i CPH imorgon fredag 23 mars mellan ca 16:30 och 17:40?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen