Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just landad i Scandinavian Lounge på T5, på väg till OSL. Här är det relativt lungt. Dock ingen vidare mat idag - någon form av pastasallad som ser på tok för kläggig ut för min smak.

Får hålla till godo med lite Laphroig och ett eller två glas bubbel.. :)

Från dig whiskey-lukten kommer? Sitter själv vid ett av barborden och dricker cola och försöker då i mig ngt av pastasalladen, allt för att dämpa baksmällan

Hehe, har faktiskt inte hämtat något än. Jag sitter ute i det gamla rökrummet, typ precis bakom eldstaden.

Förflyttat mig över till Brussels Airlines Business Lounge, den mindre av de, dvs da Sunrise Loungen tyvärr var stängd. Inte mycket att säga annat än att stället är otrevligare än SAS Loungen, uselt utbud av mat och osköna stolar.

Hehe, har faktiskt inte hämtat något än. Jag sitter ute i det gamla rökrummet, typ precis bakom eldstaden.

var tvungen att gå till boardingen och har nu ist tryckt in mig i ett hörn i loungen på CPH, kyckling med lite cesar-dressing, ska nog bli människa av mig också tills imorgon

Jaha, då var man i sas inrikes lounge igen. det är nog rekord med antalet folk här för min del. SAS bjuder på varm korv med bröd idag här...

SAS SL på OSL. Ganska fullt här idag. De serverar Minestronesoppa och kall, grillad kyckling. Helt OK mat faktiskt, även om jag gillar den kokta korven bättre.

På väg hem för en natt i egen säng innan det bär av till Nigeria igen imorgon bitti.

På väg till Scandinavian Lounge på ARN... Där klockan 16:00 - 16:30 om någon vill ta en öl med mig :p

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen