Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är risken för det där som gör att jag avstår en del flygmöjligheter. Jag är morgontrött och skulle aldrig våga ta plan som går 0620 och liknande. Jo, möjligen om jag är uppe hela natten före.

Jag har sovit över en gång i Frankfurt och det var jobbigt även om det gick bra även för mig. I mitt fall var mitt ordinarie plan inställt så jag gick bara till ombokningsdisken och även om de måste ha funderat på varför jag var landside fixade de till det utan knot.

Det är risken för det där som gör att jag avstår en del flygmöjligheter. Jag är morgontrött och skulle aldrig våga ta plan som går 0620 och liknande. Jo, möjligen om jag är uppe hela natten före.
t.

jamen då är vi två :) dessutom kan jag inte sova av oro för att försova mig.

jamen då är vi två :) dessutom kan jag inte sova av oro för att försova mig.

Det har hänt att jag varit så trött att jag somnat innan jag ens hunnit sätta väckningen. Har sedan vaknat med två mobiler på konstiga ställen i sängen....
I morse när jag vaknade insåg jag direkt att något var fel - det var helt enkelt för ljust ute.

Det har hänt att jag varit så trött att jag somnat innan jag ens hunnit sätta väckningen. Har sedan vaknat med två mobiler på konstiga ställen i sängen....
I morse när jag vaknade insåg jag direkt att något var fel - det var helt enkelt för ljust ute.
Jag menade då en annan sorts mjukvara :)

Finns ju en 3:e variant, klockan rätt inställd och man vaknar men omedvetet slår man av den och somnar igen.
Inte för att det brukar hända mig :rolleyes: men jag har för säkerhets skull ytterligare ett alarm som står långt från
sängen, så att man måste stiga upp för att slå av den.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen