Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Turkish airlines lounge Istanbul. Behöver inte säga nåt mer. Detta är ngt i särklass! Bio, dushar , flera olika områden med olika dryckes och matstationer, biljardbord etc etc. På väg hem med TK till Göteborg efter examensresan hit.

Turkish airlines lounge Istanbul. Behöver inte säga nåt mer. Detta är ngt i särklass! Bio, dushar , flera olika områden med olika dryckes och matstationer, biljardbord etc etc. På väg hem med TK till Göteborg efter examensresan hit.

Är detta en *G lounge eller är det en ren C lounge? Ligger den så att man har tillgång till den både på Asienlinjerna och på feedern till ARN?

Är detta en *G lounge eller är det en ren C lounge? Ligger den så att man har tillgång till den både på Asienlinjerna och på feedern till ARN?

IMG_3777.jpg

Tillgång åt båda hållen.

Turkish Airlines(TK) lounger finns bara en i international transit område och en i inrikesterminal på Istanbul Ataturkflygplats.
Båda lounger är både för premiumkabinresenärer(TK) och för Star Alliance Gold statushavare.

Eftersom Turkiet är inte med Schengen, så har de bara ett international transit område i Istanbul Ataturk flygplats.

Strålande förbättring! För visst var det så att den gamla TK-loungen inte var *G lounge? Iaf blev jag hänvisad till en annan lounge som *G trots att jag flög med TK.

Halloj alla!
Hälsningar från fullbokat Scandinavian Lounge i ARN. Det är ganksa många avgångar som är försenade - tyvärr... Min har en timmes försening till HEL.
Önskar en trevlig Valentine's Day kväll till alla!
Hälsningar,
Tommy

Sitter i Scandinavian Lounge, ARN och väntar på flight till CPH. Väldigt många försenade flighter ikväll, men min är på tid. Än så länge iallafall. Peppar peppar...

Sitter i Scandinavian Lounge, ARN och väntar på flight till CPH. Väldigt många försenade flighter ikväll, men min är på tid. Än så länge iallafall. Peppar peppar...
Asch, man skall aldrig jinxa på det sättet: självklart blev flighten minst 30 min sen. Förmodligen mer...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen