Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inrikesloungen på ARN T4 stängd mellan 24 december och 5 januari.

SAS BL på GOT stängd 24, 25 och 31 december.

HEL stängd 24-25 december.

http://www.sas.se/allt-om-resan/pa-flygplatsen/lounger/

Tack för info.

Kan förstå SAS stänger då man själva knappt har några avgångar dessa datum. Men...vad säger star partners, som LH, TK med flera som trots allt inte drar ner lika drastiskt? Visst klarar man sig utan lounge men ändå surt kan jag tycka om jag skulle flugit LH från GOT 24eller25e!

Travelers' lounge på HKG. Väntar på en försenad CA110, egentlig avgångstid 17:30. Just nu är det två timmars försening, vilket ger mig en connection på 50 minuter på PEK till CA975 mot SIN... Antar att det är CA109 som vänder och den var 2 h 45 min sen från PEK, får hoppas att de kan flyga igen lite.

Travelers' lounge på HKG. Väntar på en försenad CA110, egentlig avgångstid 17:30. Just nu är det två timmars försening, vilket ger mig en connection på 50 minuter på PEK till CA975 mot SIN... Antar att det är CA109 som vänder och den var 2 h 45 min sen från PEK, får hoppas att de kan flyga igen lite.
Hong Kong-Singapore via Peking? :)

SEN-loungen i FRA (Term A). Väldigt stillsamt med presenter till barnen. Tyvärr bara mousserande
vin men å andra sidan så är klockan bara 10.30.. För att orka med fakiren LH809 kl. 06,00 som även
idag var 40 minuter sen så övernattade vi på Clarion Arlanda - klart positivt !

Boardat men vi kommer bli ännu mer försenade. Blev iaf flyttad till 31c med massa benutrymme, undrar om det var A3*s som ordnade det?

Har varit på en lugn, sansat SAS SL på ARN, där utbudet var helt ok denna juldagen. Har också hunnit med SL CPH som hade rätt vasst käk idag. Sitter på något som ovanligt (för mig) som en SAS A321 i affärsklass (SK1635) på väg till FRA. Har nog bara åkt denna två gånger innan. Vi får se om jag hinner med nya SEN i FRA.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen