Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag installerat mig till Singapore Airlines SilverKris lounge i Bangkok. Trots att loungen är mindre än THAI loungerna, utbud av mat och drycker är bättre här.

Jag lyckades inte att ändra min biljett till en tidigare flight, så hojta till om någon passerar Bangkok idag.

Trondheim-Vaernes Airport. Inget lustigt ställe direkt. Fin inflygning i härligt vinterväder dock. I avsaknad av lounge fördriver jag tiden med att stirra rakt ut på DK6315 till Gran Canaria. SAS-kärran till CPH är dessutom 55 minuter sen redan nu. Men vad gör man inte för att roa sig?

SAS Scandinavian Lounge, Stockholm-Arlanda. :) Hade lovat mig själv att det skulle bli sista Oslo resan förra veckan för 2012 men det "råkade" tydligen bli ännu en till! ;)

Jag sitter i Singapore Airlines SilverKris lounge i Singapore och väntar på min flight till Beijing.

Jag lyckades inte att ändra till en tidigare flight heller på den här gången. Singapore Airlines personal var hjälpsamma och hon var villig att ändra men det gick inte. Det är en nackdel av bonusresor med US Airways miles. Med United miles gick det smidigt att ändra efter jag hade påbörjat resan.

Nyss ankommen i Dubai. Passerade EgyptAir Genah Lounge Cairo i morse. Inget höjdarställe precis, få sittplatser, mörkt och dåligt med mat. Satte mig vid gaten istället, innan jag bordade MS912 till DXB. Kanonflygning ombord på EgyptAirs nya A330-300!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen