Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.

JohannesE

Medlem
Du kombinerar olika lounger för att få den perfekta smörgås-upplevelsen? :p

Haha ja, det blir så ibland. Menzies utsikt slår ju SAS loungens, samtidigt som utbudet i SAS loungen ofta är bättre än Menzies när det kommer till maten. Så det blev en banan och prickig korv i SAS som jag sedan sprang över med till Menzies :)
 

Dr. Miles

Expert
Sitter i SAS Scandinavian Lounge på Arlanda T5. Inte så mycket folk här än.
Här serveras salami, ost, paprika och kokt egg.

Väntar på flyget till Oslo.
Tur att jag har jetlag åt rätt håll. Det var inte något problem att vakna tidigt. :)
 

Dr. Miles

Expert
Jag såg tre unga snygga flygvärdinnor med Thomas Cook Airlines logo på när jag traskade mot gaten till SAS flyg till Oslo.

Nej, jag är inte avundsjuk. Jag flyger med ett flygbolag där bland de mest erfarna besättningarna i branschen jobbar.
Jag är inte avundsjuk...
 

agehall

Medlem
Attans, skulle du till OSL idag!? Jag behövde ju ha någon som kunde hjälpa till med lounge access nu på morgonen.. :(
 

Murre

Medlem
I en skräpig och nästan folktom SAS lounge HEL på väg hem efter en vecka i Ryssland. Det blir åtminstone midsommarfirande hemma innan det är dax för nästa sväng till Ryssland.
 

Mikael

Medlem
Jag såg tre unga snygga flygvärdinnor med Thomas Cook Airlines logo på när jag traskade mot gaten till SAS flyg till Oslo.

Nej, jag är inte avundsjuk. Jag flyger med ett flygbolag där bland de mest erfarna besättningarna i branschen jobbar.
Jag är inte avundsjuk...

På SK1523 till LHR tidigare idag hade vi en flygvärdinna i business som både var ung, vacker och glad/tillmötesgående. Det var första gången med SAS! Visserligen kan "de erfarna" vara väldigt trevliga de också, men en blandad ålderssammansättning sägs ju vara bra :)
 

Mikael

Medlem
Hälsningar från Star Alliance-loungen på LHR. Försökte mig på BMI-loungen då det vore roligt att ha besökt den, men det gick inte, fanns stora skyltar om att Star Alliance-passagerare är välkomna i Star-loungen.
 

Agö

Medlem
SAS SL i CPH. Ganska lugnt. Snabb frukost innan SK1462 till OSL. Om någon är i loungerna på Gardermoen från 9:30 till 10:30, hojta!
 

Malu

Medlem
Hej från LH First Class Lounge, vid A-piren på FRA. Härlig utsikt över en landningsbana och många stora fåglar som passerar förbi. Väntar på LH804 som ska ta mig hemåt - men det var inga problem att komma in i FCL som ankommande i F-klass. En dusch, en stunds arbete och ett glas utmärkt Rheingau Riesling.
 

Perra

Medlem
SL CPH, tar igen mig med öl och lax efter att ha krigat mot en fransk finance manager hela veckan (en av den där riktigt emotionella typen som gestikulerar för allt), en sak har veckan gett mig, kommer aldrig bosätta mig där, paris imorn över helgen med tjejen, hoppas de kan ta igen lite då

trevlig midsommar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen