Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
TAP Premium Lounge Lisbon, inväntar min första flygning i Beech 1900D. Inte varje dag man flyger mellan kontinenter i plan för 19 passagerare. Ganska mycket folk här denna söndag eftermiddag, lyckades dock hitta plats brevid två högljudda portugisiskor...

Hej alla,
hälsningar från SAS Scandinavian Lounge i CPH. Varit i Holte, norr om Köpenhamn, ännu en gång och hälsat vänner. Haft en trevlig helg!
Här i Lounge är det ganska mycket folk vilka väntar sina avgångar vidare till slutdestinationer.
Önskar en fortsatt trevlig söndag kväll till alla!
Hilsen,
Tommy

Aspire på HEL. Tycker denna är rätt trevlig för att vara en tredjepartslounge. Något strul hos Blue1 vilket medförde att jag var tvungen att checka in över disk, så klart var de bättre platserna redan tagna. Verkar som att jag inte kan få en enda flight med SAS/KF utan att något strular.

Hade tänkt en Menzies-frukost på ARN, men säkerhetskontrollskö from hell tog en halvtimme längre än vanligt (även fast track för de som har sånt hade kö hela vägen ut). Vilken tur man är på LH till MUC så man iaf har en torr macka att se fram emot. Bra början på veckan :(

Sitter i THAI Royal Silk Lounge på Bangkok Suvarnabhumi flygplats.
Mycket folk som vanligt före alla nattflyg som avgår nästan samtidigt.

I kväll mellan 20 och 22 kommer jag vara i sas inrikesloungen på Arlanda... så lite tid har jag på mig för att ändra mig om jag ska vara kvar i stockholm...

Sitter i SWISS Senator Lounge i Zurich.
Jag kom nyss tillbaka från välbehövlig dusch. Det var en timmes kö till duschen.

Det är rätt mycket folk här men inte lika mycket som i Business lounge. Förresten serverade de rosafärgade geggamoja i Business lounge.
Kan det vara omtalande müsli?

SAS flyg till Arlanda är försenat pga försenat inkommande flyg.

Menzies loungen på ARN just nu i väntan på SK903 till EWR 10.25. Väldigt lugnt i loungen, var inne i SAS Business loungen tidigare och hämtade korv till mackan (finns bara skinka i Menzies), såg väldigt lugnt ut där också.

Menzies loungen på ARN just nu i väntan på SK903 till EWR 10.25. Väldigt lugnt i loungen, var inne i SAS Business loungen tidigare och hämtade korv till mackan (finns bara skinka i Menzies), såg väldigt lugnt ut där också.

Du kombinerar olika lounger för att få den perfekta smörgås-upplevelsen? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen