Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i en väldigt busy Scandinavian på ARN. Det är kö till frukosten och personalen springer omkring för att hinna fylla på mat och städa upp efter alla. Det var även en lång kö till fast track imorse vilket jag inte har varit med om förut. Sedan ropades OSL flighten ut och loungen mer eller mindre tömdes :). Själv skall jag med TXL flighten som dessvärre är försenad :-(

Nu i en ganska packad Swiss Business Lounge, ZRH, efter två på det stora hela mycket behagliga flyg till och från PEK. Ganska välfyllt i båda riktningarna (på sträckan ZRH-PEK tror jag inte att det fanns ett tomt säte i C), vilket kan ha gjort att servicenivån kanske inte blev fullt så "personlig". Däremot är jag helnöjd med produkten som sådan. Nu väntar LX1250 mot ARN.

Sitter i bmi loungen på DUB. Väldigt tomt = tsyt. Undrar hur länge man kommer att kunna använda sitt *G nu när bmi tillhör BA?

SJ Lounge på Stockholm C och tuggar lite kaffebröd. Rätt fullt med folk som vanligt denna eftermiddag, dock aldrig problem att hitta sittplats.

Tråkiga Gateway Tower Lounge på HEL. Skulle hellre hängt i Aspire Lounge, men den stänger tydligen 19:30 och min KF-flight lyfter 21:20, 25 minuter försenat just nu. Inte så mycket folk, men knappt några snacks över huvud taget.

Befinner mig i en nästan tom Senator Lounge, TXL. Glädjande nog har de äntligen infört complimentary wifi! Något de iofs borde ha haft för länge sen, men alla förbättringar är trevliga.

Full lounge på CKG då ena halvan fortfarande renoveras, på väg till Shanghai för möten imorgon och måndag samt en go helg där emellan. Hoppas på att vädret slår om bara.

Säger god morgon från en nästintill tom Scandinavian Lounge på Arlanda. Dags för min andra planespottingresa till London, i maj. Tyvärr flyger jag Economy denna resa...

Imorgon kan jag säga god morgon från sas scandinavian lounge antar jag. Är där mellan 8 och fram tills jag åker till dublin 9:55 så vill någon bli gästad dit då kan jag väl fixa det...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen