Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Sala VIP på AGP. Strax boarding mot OSL.
SAS hade fel terminal på bokningsbekräftelsen, så jag gick ju gill T2 fast det var längst bort på T3. Snacka om promenad...
Sedan skar den säkerhetskontrollen jag stod i ihop, så snacka om att det blev kö.
Är totalt genomsvett och svalkar mig med ett glas vitt.
Verkar inte vara gratis Wifi här. Jag får det iaf inte att fungera...

Sitter i Sala VIP på AGP. Strax boarding mot OSL.
SAS hade fel terminal på bokningsbekräftelsen, så jag gick ju gill T2 fast det var längst bort på T3. Snacka om promenad...
Sedan skar den säkerhetskontrollen jag stod i ihop, så snacka om att det blev kö.
Är totalt genomsvett och svalkar mig med ett glas vitt.
Verkar inte vara gratis Wifi här. Jag får det iaf inte att fungera...

Läste "Sitter i Sala" och tänkte på den lilla västmanländska staden. Hann fundera på varför de skulle ha VIP där innan jag läste vidare och upptäckte att det handlade om något helt annat:p

Upplevde något av SAS ojämnja service idag, då jag reste från Malaga i economy extra. Champagnen spm bjöds var Pommery. Och överlag var det bra service. Men mellan OSL och ARN ramlade det ner NF Brut Reserve, vilken jag enbart trodde hörde till Business . Denna är min favorit och som jag saknat under hela min resa. Trodde dock att den bara vara för C-passagerare och jag reste i Y=Economy extra), så var jag ok med det. Men när jag bad om en till så kom något av de andra märkena tillbaka.... Vad är det som gäller?

Synd att SAS inrikeslounge på Arlanda är stängd på lördagar, det går ju ändå några flyg på förmiddagen. Men det trådlösa internet kommer man tydligen åt från gate 38 (rakt under) och lösenordet är ju detsamma för alla SAS lounger nuförtiden. Så alltid något...

SAS business lounge på Landvetter på väg hemåt (dock inte direkt) efter avklarat Göteborgsvarv igår.

Fantastiskt väder ute och utsikten kan man verkligen inte klaga över.

IMG_0419.jpg

SAS The London Lounge. Hyggligt med folk, fint väder. På väg hem med SK1508, hoppas på en lika skön flygning i C som i fredags!

Swiss (contract) lounge i NBO. Det börjar bli rätt fult när nu, 2h innan avgång. Loungen i övrigt är inte mycket att hänga i julgranen. Den får Menzines lounge på ARN T5 att framstå som bra...

Sitter i silverkriss lounge i Brisbane inte så mycket folk iaf ännu......... Om än det fyller på....:)

Last edited:
God morgon från SAS Business Lounge på Landvetter. Idag går det mot Kansas City med tighta marginaler i FRA och YYZ. Inga mer lounge för mig idag alltså. Härligt med C uppgradering över atlanten med AC.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen