Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Senator har precis checkat in på...........(drum roll)........... SEN loungen i ZRH så långt. Det var för tidigt med en OpUP, det ser inte så bra ut:
+2 i Y, -2 i C (med andra ord, 2 platser kvar) och några som inte har checkat in.

Jag hade betalat dessa dyra 80.000 miles om det gick, men man fick bara WL detta och man fick inte vistas i HON/F på WL. Flight Manager vet om mig, så vi får se vid gaten. Dock gör jag ingen 80.000 UPGR vid gaten om jag inte får komma till HON/F. Då sitter jag hellre på 4A :cool:

SEN C Gates VIE, fullt med folk & ont om platser... Och det är inte direkt den största loungen...Bra utbud av mat&vin dock.

TG Royal Silk Domestic lounge..... mycket folk, alla flighter till HKT fullbokade så det blir en längre vistelse här...

Sitter med Miia Gråsten i Novialoungen på CPH och käkar frukost innan flighten mot LHR avgår 10:30.

Lite besviken på bristen av cognac men det glömmer jag nog lätt efter ett glas Famous Grouse.

Sitter med Miia Gråsten i Novialoungen på CPH och käkar frukost innan flighten mot LHR avgår 10:30.

Lite besviken på bristen av cognac men det glömmer jag nog lätt efter ett glas Famous Grouse.

Nära ett loungemöte där. Precis anlänt CPH Apartment. Jag och två andra gäster intar en fattig frukost, "lunch" om 30 min. Avgång 12:10 med SK2746 till PLQ. 48 timmar rehab väntar på Palanga Spa Hotel!

Synd på missen... Nåja, vi har nu precis anlänt till Gatwick och sitter och myser i BA Terraces Lounge. Flyget till JER är försenat med 28 min men vad gör det?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen