Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina senaste dagars runtresande har jag gjort utan incheckat bagage, har varit lättast så.

Är det inte konstigt att en flygplats som HND, med den nya internationella terminalen och allt, inte klarar interlining av bagage så bra?

Mina senaste dagars runtresande har jag gjort utan incheckat bagage, har varit lättast så.

Är det inte konstigt att en flygplats som HND, med den nya internationella terminalen och allt, inte klarar interlining av bagage så bra?

Ja, verkligen. Hoppas de förbättrar det inom kort.

ANA Business Lounge på Haneda Intl. terminalen är ganska trevlig. Det finns gott om sittplatser och har bra utsikt mot plattan.
Du bör kunna se British Airways flygplan den här tiden.

Sitter och njuter en kall i Scandinavian på ARN. Jag njuter faktiskt eftersom jag inte har rört på mig på nästan 4 veckor nu och är riktigt sugen på att resa! Framförallt efter att ha skolat in vår minsta på dagis i två veckor nu, då sitter en kall i loungen väldigt bra. Missförstå mig inte: jag älskar verkligen mina barn men lite vuxentid är rätt välbehövligt ibland.

Skål!

Sitter i en nästan tom Menzies lounge på Landvetter! Nya fåtöljer och bord sen jag var här i slutet på januari. Ett riktigt lyft! Samma tråkiga utbud på det matiga dock. Nu bär det av mot LHR med ett stopp på galleries south innan ett club world säte väntar på resan till Miami och vidare till Orlando!

Sitter i en nästan tom Menzies lounge på Landvetter! Nya fåtöljer och bord sen jag var här i slutet på januari. Ett riktigt lyft! Samma tråkiga utbud på det matiga dock. Nu bär det av mot LHR med ett stopp på galleries south innan ett club world säte väntar på resan till Miami och vidare till Orlando!

Enjoy BA....såg det var A321 idag till LHR?? Bra beläggning...eller bara last minutenA/c change?

Sitter på SAS Scandinavian på ARN, väntar in LX1251 till ZRH klockan 15:50. Finns en bra chans för OpUP på LX180 så jag valde åka ner med LX kärren och inte SAS som går 55min senare.

Frågan är om min nästa BusinessClass.se Loungen™ 2012 check-in blir SEN loungen eller HON/First i ZRH :p

Sitter på SAS Scandinavian på ARN, väntar in LX1251 till ZRH klockan 15:50. Finns en bra chans för OpUP på LX180 så jag valde åka ner med LX kärren och inte SAS som går 55min senare.

Frågan är om min nästa BusinessClass.se Loungen™ 2012 check-in blir SEN loungen eller HON/First i ZRH :p

Spenderar lite tid i MUC, Senator cafe är stängt pga påskledigheten i Bayern ;). Testar båda SEN loungerna, den "gamla" loungen är helt full, går man till den nya, så finns det gott om plats, och en bar !! Hade inte haft något emot LX F istället dock,....

Enjoy BA....såg det var A321 idag till LHR?? Bra beläggning...eller bara last minutenA/c change?

Den har varit inplanerad sedan jag beställde biljett i fredags ivarje fall. Knôkfull bakom skynket och 6st framför...
Avgick 5 minuter före tidtabell och landande 15 minuter innan på LHR, that's a first for me.

Nu hänger jag i Galleries South i väntan på MIA flighten 15.35. Första gången det blir BA club world för mig så ytterligare a first for me.
Har bara AA att jämföra med så jag tror inte jag bli besviken...

Sitter i SAS Business Lounge i HEL på väg hem. Undrar hur länge denna lounge kommer att fortsätta drivas av SAS?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen