Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
@David
Ock åter igen missade vi varandra med någon dag. Var där igår :rolleyes:

Äsch, vilken osis! Vi får helt enkelt hoppas på nästa gång.

Nu sitter jag föresten i SilverKrisloungen på SIN, sista loungebesöket för idag. Imorgon väntar HND och PEK.

Sitter i BKK Loungen och väntar på ett försenat SK 972. Förefaller som om SK 973 är kraftigt försenat från CPH, ETA 00:30, nio timmars försening. ETD för SK 972 är nu 02:00. Man erbjöd förresten uppgradering från eco till Business för 2000 Tbth vid incheckningsdisken, tycker det är ett hyfsats pris eller...? Har själv poäng så det räcker och blir över så det var inte aktuellt för mig. Någon som känner till varför SK 973 från CPH var så försenat?

Sitter i BKK Loungen och väntar på ett försenat SK 972. Förefaller som om SK 973 är kraftigt försenat från CPH, ETA 00:30, nio timmars försening. ETD för SK 972 är nu 02:00. Man erbjöd förresten uppgradering från eco till Business för 2000 Tbth vid incheckningsdisken, tycker det är ett hyfsats pris eller...? Har själv poäng så det räcker och blir över så det var inte aktuellt för mig. Någon som känner till varför SK 973 från CPH var så försenat?

2000 bath? Dvs ca 500 kronor? Det låter som en bra deal enligt mig i alla fall.

Nu igen den var ju försenad igår också kom iväg ca 03:00 den 1/4 o inte var det någon som erbjud något då :(. Vad är det som händer med SAS som skryter med att vara så punktligt? :rolleyes:

Nu sitter jag föresten i SilverKrisloungen på SIN, sista loungebesöket för idag. Imorgon väntar HND och PEK.

Hinner du å åka med den här? ;)

Singapores högsta rutschkana nu finns på Changi flygplats

[video=youtube;mc9EuwKq96w]http://www.youtube.com/watch?v=mc9EuwKq96w[/video]

Hinner du å åka med den här? ;)

Singapores högsta rutschkana nu finns på Changi flygplats

Oj! Nej den missade jag helt. Va synd! Får ta den nästa gång helt enkelt.
Nu är jag landad på HND och fick eskort från ankomst, genom säkerhetskontrollen för transfererande passagerare, och till loungen. Som var stängd och öppnar om en timme...

Nu är jag landad på HND och fick eskort från ankomst, genom säkerhetskontrollen för transfererande passagerare, och till loungen. Som var stängd och öppnar om en timme...

Jag vet inte om du har checkat bagage, men jag kunde inte through checka mitt bagage via Tokyo Haneda(HND) när jag reste från Bangkok med THAI och flög vidare till Beijing med Air China.
Det verkar som HND har inte stor kapacitet av interlining av bagage.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen