Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väl tom så att EU261/2004 täcker den delen..

Sitter just nu med FruAgehall i SL på ARN T5. För att svara på min egen fråga så är det köttbullar som serveras idag. Snart bär det av med SK407 mot CPH och därefter vidare på SK997 mot PVG.

edit: Vi sitter givetvis i BC-hörnan. Vi lyckades lägga beslag på fåtöljerna.

Last edited:
Sitter i "Sheremetyevo First class Lounge" i gamla terminal F på Moskva SVO. Inte i klass med de nya loungerna i terminal D och alldeles för mycket folk, men kul att testa något nytt.

Aeroflot från Skandinavien var som vanligt bästa tänkbara. Champagnen serverades från en stor flaska dekorerad med en linneservett och före landning fick jag en hel bunt med fast track kort till passkontrollen i Moskva för framtida bruk. Tack för det!

Sitter i SL på Arlanda T5, väntar på TG963 ARN-HKT i Premium Economy på Upper Deck. Blev glatt överraskad imorse när jag såg att HS-TGM startat från BKK, dvs en maskin med uppgraderade stolar, tack Thai

Sitter nu på SK997. Vi fick taxa ut från gaten och stod sedan stilla i 10 minuter. Därefter förklarades att vi hade något tekniskt problem som strax skulle vara löst. 5 minuter senare får vi veta att bara 3/4 motorer startar, så nu är vi tillbaka vid gate C28 @ CPH och inväntar tekniker.

Lång historia kort - SAS flög på rekordtid till ZRH och jag hann med planet efter en 600 meter sprint till gaten. Jag var extremt nöjd när jag satte mig på planet.

Har haft en otrolig dag med AMG - sjukt påkostat från början och många roliga överraskningar. Har skrivit på NDA så jag får inte berätta vad jag har fått provköra (ej lanserat) men det var skoj. Pagani kom förbi ikväll med en Huayra som vi fick klämma på, helt galen bil. Ska få provköra imorgon!

Grymmt att du trots oddsen hann med anslutningen Martin! Det bevisar ju bara att mirakel kan inträffa. Hoppas att detsamma gäller för SAS :)

Sitter just nu i T5 och Scandinavian Lounge - inte så mycket folk och tillräckligt god frukost. Flyttar till SAS Business Lounge om en liten stund. Finns det någon markering vid BC-bordet?

Flyger kl 12.20 mot CPH och sedan vidare mot BRU - allt i fullt betald C-klass = stödåtgärd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen