Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dnata Skyview Lounge i Singapore här för tillfället. Är den här pool-delen någonsin öppen i den här loungen eller är det alltid stängd? Hyfsad lounge i övrigt tycker jag. Men lite tråkig mat idag.

Dnata Skyview Lounge i Singapore här för tillfället. Är den här pool-delen någonsin öppen i den här loungen eller är det alltid stängd? Hyfsad lounge i övrigt tycker jag. Men lite tråkig mat idag.

Dnata Skyview Lounge som bl a Cathay Pacific använder, har ingen pool. Det är annan trappa i T1 som du behöver gå upp.

Hälsningar från No 26 på AMS. Här är det riktigt tråkigt. Ett par timmar till, sedan flight till CDG! Men vi ska tillbaka en sväng till denna lounge ikväll.

Sitter i SAS Scandinavian Lounge i Arlanda. Dags för min vanliga turen till Helsingfors fast på den här gången tänkte att flyga redan på söndag morgon så får en ½ dag i Helsingfors med nära och kära..
Önskar en trevlig söndag till er alla!

Galleries South just nu.

Fick veta att mitt pass var trasigt i passkontrollen i fredags. Gick inte att lasa det automatiskt. Later jattebra nar man har en resa nasta vecka. Forhoppningsvis haller passkontrollanterna i de landerna ocksa med om att passet anda ar giltigt.

Galleries South just nu.

Fick veta att mitt pass var trasigt i passkontrollen i fredags. Gick inte att lasa det automatiskt. Later jattebra nar man har en resa nasta vecka. Forhoppningsvis haller passkontrollanterna i de landerna ocksa med om att passet anda ar giltigt.

Jag är här också. Sitter du kvar?

SAS Inrikeslounge i T4 på ARN på väg mot GOT 1300. Väldigt stillsamt idag, för att inte säga nedstämt. En kaffe och kaka är ungefär vad jag hinner med.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen