Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu sitter jag i Air Chinas inrikes Business class lounge på Beijing T3C.
Jag har inte hört något om försening av min flight. Hoppas jag Air China flyger i tid.

Dock fick du med mig på bild i loungen ;-) Första bilden i ditt reportage av flyget till Paris.
Jaha, där ser man. Bättre lycka nästa gång!

Sitter i Cathay Pacific Business lounge i LHR. De hade ett erbjudande att man kan för poäng lösa ut en lounge voucher. 7000 Asia Miles tog de. Tycker det var helt ok. Det är väldigt lugnt här nu, men kan bero på att ett CX flight precis ska lyfta.

Godmorgon (om det nu kan vara det när man tvingas gå upp 04:30) från Scandinavian Lounge, Kastrup. Vi är ett tiotal morgonpigga som ska med diverse fakirer. Själv ska jag ta SK400 till Arlanda (A319 för ovanlighetens skull). CPH Express flöt på bra även om det var ett tiotal före mig. Äter frukost och är nöjd med att SAS lägger morgonkärrorna från D-gaterna.

Godmorgon (om det nu kan vara det när man tvingas gå upp 04:30) från Scandinavian Lounge, Kastrup. Vi är ett tiotal morgonpigga som ska med diverse fakirer. Själv ska jag ta SK400 till Arlanda (A319 för ovanlighetens skull). CPH Express flöt på bra även om det var ett tiotal före mig. Äter frukost och är nöjd med att SAS lägger morgonkärrorna från D-gaterna.

Skulle d int varit bättre att du övernattat i Stockholm...;)

Hälsningar från CDG, terminal 2E, varifrån jag och en kollega förgäves försökte ta oss till Diners-loungen (Icare) på Terminal 1. Släpptes inte in på T1 pga att vårt nästa flyg går från 2E. Väl tillbaka här (L-gaterna) försökte vi köpa oss in i AF-loungen på något sätt, men de var benhårda (flyger monkey). Idag (med ca 3,5 timmars väntan på CDG) hade FBS smakat (uppnår det nästa helg, men det imponerade inte direkt på damen i receptionen, hehe!).

Eftermiddag i Scandinavian Lounge, Kastrup. Fantastiskt irriterande med arbetet i Fast Track, det borras rejält idag. Dock - maten är god idag. Någon form av kryddstarkt kött och den hederliga laxen med pepparrotsskum. Tur då jag inte hann äta lunch. Ska vidare med SK410 till Arlanda 17:10.

SL på ARN igen, BC hörnet fullt igen...
Nåja, finns det hjärterum så finns det stjärterum brukar d heta.
Avgång med SK726 20:05 till Hesa.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen