Martin Björnström
Medlem
SAS har laddat SK403 med massor av bubbel hälsar dom. Inte en chans att det räcker säger jag 
Med risk för att repetera mig, men tror inte jag fick något svar. Kan jag checka in på BC001 redan på GOT eller behöver jag gå ut i CPH och göra detta vid disk där från kl11 eller när det nu var den disken öppnade.
Edit: Har egenköpt biljett till CPH.
Ja, du ska kunna ange SK7030/BC001 vid manuell incheckning på GOT och därmed vara incheckad hela vägen.
Vi som åker Paket 2 osv. hur gör vi på Arlanda morgonen 26:e, samling på Guld Loungen när.?
Jag tänkte vara där ca 08:30 då jag ligger över på Arlandia.
Fint program från Arlanda VIP och OSLO när vi lämnar över planet som Martin och Senatorn håller i!
Vi som åker Paket 2 osv. hur gör vi på Arlanda morgonen 26:e, samling på Guld Loungen när.?
Jag tänkte vara där ca 08:30 då jag ligger över på Arlandia.
Finns det något program ännu i CPH då vi landar och planet avtackas eller följer vi SAS personalen där?![]()
Nu har jag bokat in mig på Paket 7 och privatjet. Ska bara försöka sortera ut lite FlyingBlue-problem innan jag kan definitivt säga när jag kommer till CPH.
Plan A: CGN-AMS-CPH KL1804-KL1127 0750-1055
Plan B: DUS-AMS-CPH KL1852-KL1125 0620-0925
Problemet med plan A är att det endast finns Businessawards och i listan när man väljer flighter så kostar de 37 500 miles, som jag har, men när man valt flight så kostar den helt plötsligt 43 125 miles, som jag inte har!
Problemen med plan B är att jag måste åka hemifrån i svinottan - tåget går kl 0429, och att det inte blir Business. Economyaward finns, men den stiger på samma sätt från 25 000 till 27 500 miles.
Inväntar feedback från KLMs awardbokningsavdelning...
Låter tungt med så tidigt tåg, kan du inte ta dig till flygplatsen eller i närheten kvällen innan och slagga på nått hotell?
Ryms inte riktigt i budgeten...