Kan den göra en roll?![]()
Information till er som redan bokat biljetter:
- Jag sammanställer passagerarlistor med era namn och EuroBonus nummer till SAS gruppbokning på tisdag, sen kommer en bokningsbekräftelse till mig. Jag mailar ut bokningsreferensen till dig därefter.
- För resande i "First Class": Jag skickar även era uppgifter till Arlanda VIP som ska ta hand om er. Dom behöver personnummer så jag kommer kontakta er separat om ni inte uppgav det vid bokningen.
- Chartern biljetteras separat genom SAS Charter och jag mailar ut bokningsreferensen.
Är det så att man dyker in i VIP ingången utan att ha checkat in sig före eller checkar man in sig på nätet som vanligt? Hur länge innan avgång får man komma in hos dem?
Nu är det bara 36 timmar kvar tills vi stänger bokningen av MD-80 eventet. Det känns så fantastiskt dumt att köpa SAS biljetter på sista MD-80 flighten SK403 och sedan åka med tomma stolar!
Vi har nu kvar sex stolar på SK403 (och efterföljande BC001):
3st Paket 2 från Stockholm
1st Paket 3 från Oslo
2st Paket 4 från Köpenhamn
Vi blir cirka 20 man på Private Jet och det finns platser kvar. Garanterar du får pilla en massa, dom vet att många av oss är flygintresserade...
- Vi fick valet att åka antingen en Challenger 604 och/eller en Cessna Citation Sovereign. Jag frågade vilken som är "fetast" och Challengern är tydligen ett rejält snäpp bättre så nu har vi bokat den två gånger (två turer á upp till 12 personer).