Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev det här tydligare? :)

Skärmavbild 2013-09-25 kl. 19.24.39.jpg

Martin,

Hittar inte din föregående spec på Private Jet rundtur. Kan du ge oss adressen var i forumet det återfinns?

Medan vi väntar på utlottningen imorgon vill jag visa en grej jag fann just nu. Visste ni att en DC9-41 tjänstgjorde många år som AIR FORCE TWO i USA främst på kortare turer... se följande film från avtackningen av planet.

Former Air Force Two Tail No. 73-1682 Retirement Ceremony - YouTube

PS. Hoppas SK403 möts av likande brandsprutor i Köpenhamn...!

Hans

EBG

Jag är inte alls så säker på att det är en DC-9-41. Vad jag vet var det bara SAS och TOA Domestic som köpte den modellen (Swissair använde några av SAS kärror om jag minns rätt). VC-9C var väl baserad på DC-9-32?

Är det 1300 som gäller för biljettsläpp imorgon. Har inte fått något mail. Blir tidig uppgång i USA verkar det som i så fall

Vi har lite problem med bokningssystemet i vissa webbläsare har vi upptäckt efter att ett par betatestare kört igenom processen ikväll. Är det inte löst väldigt snart så får vi skjuta fram till fredag är jag rädd. Har varit en lång rad utmaningar att hantera dessa bokningar :)

Uppdatering
Vi upplever att bokningssidan inte är 100% stabil i alla webbläsare och då tvingas vi flytta fram biljetteringen en dag.
Jag går ut med ny information imorgon om exakt tid på fredag.

Jag fick meddelande under natten om att felen troligen är fixade, jag ska verifiera det på kontoret snart.

Rent praktiskt går biljetteringen till så här:

1. Ni väljer paket och betalar paketen på vår bokningssida. Betalningsmetod: bankgiro alt Paypal (kreditkort).

2. I samband med bokningen får ni en orderbekräftelse utöver kvittot från Paypal.

3. Vi lämnar passagerarlistor till SAS som sedan registrerar dig på rätt bokning, vi har sju olika bokningar hos SAS beroende på sträckor och klass.

4. SAS mailar ut itinerary med bokningsreferens till dig. Sen fungerar din bokning som en vanlig SAS bokning.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen