Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hansi

Medlem
Jag måste tyvärr övernatta på Arlanda både före och efter eventet pga dåliga tågförbindelse t/f Katrineholm på fredag-lördag.
Så jag avstår limon från Sthlm Centrum.
 

vandien

Medlem
Misären är total, detta var tänkt att bli mitt första BC event men istället är man uppbokad på att närvara vid en större bal i andra sidan landet.. Blev att impulsboka ToR cph-arn om några dagar med Mad Dogen för att stilla oron :( Hoppas ni får en fantastisk dag! (Får ni någon MD81 tagg över så säg gärna till)
 
Idag har jag varit på SAS Muséet på Gardermoen som avslutar vårt event i OSL. Det är helt fantastiskt och drivs av pensionerad SAS personal. Chefen heter Karl Sandberg och jobbade 47 år för SAS, baserad i många olika länder och jobbade tillsammans med Jan Carlzon under en period.

Perfekt avslutning på detta event. Nostalgi till 100%!
 

David

Medlem
Min plan är att flyga ner till CPH från GOT 8:00 (får hänga en stund innan sista reguljära MD-flighten anländer). Efter BC001 och eventet stannar jag över natt i Oslo (på Radisson) och sedan flyga till GOT via ARN kl 15:05 på söndagen. Förutsatt att man hinner sno åt sig en plats dvs.

Någon annan som har liknande tankar?
 

mry

Medlem
Varför inte släppa biljetterna på kvällen så även de som jobbar och inte kan vara uppkopplade på dagarna kan ha en chans att få en biljett?
 
Lite bilder tagna med min iPhone från SAS Museum Gardermoen. Dom gör inte samlingen rättvisa, här finns mycket skoj och ovanligt att titta på:

7.jpg 6.jpg 5.jpg 4.jpg 3.jpg 2.jpg 1.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen