Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.

GOTATH

Medlem
Eftersom jag redan har en biljett på sista kommersiella flygningen så borde jag inte oroa mig. Men det är ju på BC001 och på PJ som den riktiga festen blir :D
 
Vi har givit upp på vår kreditkortsleverantör som agerat för långsamt. Därför kommer vi erbjuda Paypal eller Bankgiro som betalningssätt. Jag kommer maila alla på våra listor minst 48 timmar innan vi börjar biljettera.

Har fått en fråga från Arlanda VIP:
Ni som är intresserade av First Class paketet, är ni även att åka limousine hela vägen (BMW 750 alt Mercedes S-klass) från en uppsamlingspunkt inne i Stockholm? (kostnad ca 400kr per person)
 

Senator

Moderator
Vi har givit upp på vår kreditkortsleverantör som agerat för långsamt. Därför kommer vi erbjuda Paypal eller Bankgiro som betalningssätt. Jag kommer maila alla på våra listor minst 48 timmar innan vi börjar biljettera.

Har fått en fråga från Arlanda VIP:
Ni som är intresserade av First Class paketet, är ni även att åka limousine hela vägen från en uppsamlingspunkt inne i Stockholm? (kostnad ca 400kr per person)

Svar JA!
 

NotRyan

Medlem
Vi har givit upp på vår kreditkortsleverantör som agerat för långsamt. Därför kommer vi erbjuda Paypal eller Bankgiro som betalningssätt. Jag kommer maila alla på våra listor minst 48 timmar innan vi börjar biljettera.

Har fått en fråga från Arlanda VIP:
Ni som är intresserade av First Class paketet, är ni även att åka limousine hela vägen (BMW 750 alt Mercedes S-klass) från en uppsamlingspunkt inne i Stockholm? (kostnad ca 400kr per person)

Givetvis....
 

sembl

Medlem
Om man tar paket 1 kan man då få parkera sin egen bilen på VIPen ?

senator du får i så fall sitta bak så kan jag skaffa en sådan där keps och ha kavaj på mig när vi kör dit.
 
Vi börjar biljettera paket 1 (First Class) på torsdag 09.00. Därefter följer andra paket senare, preliminärt 13.00.
Imorgon tänkte jag gå ut med förstasidesnyhet om detta.

Jag är i Oslo imorgon för att kolla på PJ's och bestämma Champagne till eventet osv :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen