Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.

jumbooze

Medlem
@martin: är det per design att paket 4 & 6 kostar 4 495 kronor (SEK) även om paket 6 har 2 flighter mindre?
Eller är det C&P som har varit framme?
(paket 7 + OSL-CPH i Go köpt separat kostar under 3.000 därav min fråga.
 
Last edited:

Kricka

Medlem
En liten fråga: borde inte chansen öka till 1 på 10 om det inte är samma person i jumpseat
vid både start och landning ?

PS. Är redan bokad på SK403 som anslutning till IAD varför jag tyvärr missar BC001. DS.
 
Last edited:
Funderar på 6 eller 4 men jag tror att priset är fel?

Du har helt rätt - gick lite snabbt med "cut & paste" i fredags (blev ju kidnappad mitt i publiceringen!)


Finns det platser kvar på de två Private Jets, ifall man kommer med från Stockholm???

Ja, vi har inte ens börjat ta emot bokningar på PJ's ännu.


Kommer BC001 att ge i alla fall en Eurobonuspoäng trots att det är chartrat så man får in den i kontoutdraget? =)

Jag har skickat det som önskemål till Martin Wassborn på EuroBonus, hoppas han läser detta :)


En fråga, när får man reda på vilka som är utvlada?

Vi går ut med anmälan under kommande vecka är det tänkt - då sker även betalningen samtidigt. Det är först till kvarn!


@martin: är det per design att paket 4 & 6 kostar 4 495 kronor (SEK) även om paket 6 har 2 flighter mindre?
Eller är det C&P som har varit framme?
(paket 7 + OSL-CPH i Go köpt separat kostar under 3.000 därav min fråga.

Se ovan - priset blev fel...


Går returbiljetten OSL-ARN att boka om till en annan dag, eller är det gruppbokningsproblematik?

Nä, det är gruppbokningar så jag kan inte ändra något.


En liten fråga: borde inte chansen öka till 1 på 10 om det inte är samma person i jumpseat
vid både start och landning ?

Visst är det så! Och vi säljer kanske inte slut på biljetterna... :)
 

palmen

Moderator
Jag antar att det kommer bli ett annonserat släpp av biljetterna så man inte behöver sitta med F5 knappen hela nästa vecka.
Kul att det börjar närma sig att det blir av, spänningen är olidlig redan nu :)
 
De här är ju tråkigt... Ínsåg nyss att jag inte kan åka på de här eventet hur mycket jag än vill och ifall jag får en plats....

Jourvecka på jobbet går inte att flytta...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen