Senaste nytt

[Business/First] Stockholm - världen ej Nordamerika 2-4-1 med Lufthansa/Swiss/Austrian från 15.799kr

Tonton

Medlem
Kan inte klicka på länken i det inlägg du citerade, står att jag saknar tillstånd, (och inte heller hitta inlägget). Tekniskt fel verkar det som?

brukar tyda på att inlägget är borttaget.

Med det sagt - ja stort priskrig. BA har exemplevis precis ställt in alla flyg till BKK fram till och med oktober 2022. Majoriteten bokas om till Qatar istället. Priskriget om BKK är igång igen. Bra för oss konsumenter :)
 

Senator

Moderator
Jag har fått lite klarhet i vad som gäller/hände. Denna gången är det en kampanj som vi redan har sätt som initieras centralt.
1. Problemet som uppstod var att pris-filingen saknade ARN :eek:
2. GOT skall komma med, det jobbas på detta
3. First skall också gälla från Sverige

"Detta är en central kampanj som löper i flera länder i Europa samtidigt, vi har inte varit involverade i den tekniska set up".
 
Men priserna i mailet verkar ju fel... ARN-BKK 19199... Jag bokade nyss för nov 2022 till det facila priset 15590 SEK för 2 pers i Business. Det är alltså 7795 pp! Oslagbart!
 

squeezen

Medlem
Inlägget jag citerade har tagits bort, dvs inget tekniskt fel.
brukar tyda på att inlägget är borttaget.

Med det sagt - ja stort priskrig. BA har exemplevis precis ställt in alla flyg till BKK fram till och med oktober 2022. Majoriteten bokas om till Qatar istället. Priskriget om BKK är igång igen. Bra för oss konsumenter :)
Kan inte klicka på länken i det inlägg du citerade, står att jag saknar tillstånd, (och inte heller hitta inlägget). Tekniskt fel verkar det som?
Jag som lade in en bild men det var eko så ansåg det var off topic i tråden och tog bort, det ma kunde se var att 5-6-7 olika bolag kör t/r CpH-BKK för 4000-4500:- DKK.
Aldrig sett det innan… ( inflationsjusterat iaf….)
 

squeezen

Medlem
Hade oerhört svåg hitta business biljetter till BKK och polaren ville inte gå på first så blev bonus boknig istället.
Verkar som BKK just verkligen har gått åt snabbt sedan alla löndr kopplades på och mail gick ut.
 
Toppen