Mr Planning
Medlem
Så, håll till godo med BC:s egna beprövade tips hur man får med sig frun på det hela 
Någon som har bokat ännu?
Off topic men väldigt bra svar och rolig läsning! Kanske hjälper fler att komma iväg på denna typ av resor?Det blev rejält OT nu, men jag tror många undrar på "hur berättigar jag detta" om det är för sig själv eller familjen. "Lekkonto" är mitt bästa tips.
Finns bara ex Kiev just nu eller? Tänker att pos flyg dit får man ju ha god marginal eftersom det blir separat biljett och alternativa resvägar inom rätt tid kan bli svårt.
Vill ju inte irrops på en positionsflyg ska störa hela first och vill jag dessutom ha endast 4-5 dagar iväg så vill jag inte bygga på 6h eller nåt varje håll på kievs flygplats av alla ställen...
Tänkte mer på lite ”vanligare” hubbar. Odessa och Moskva var inte vad jag tänkte på men såklart otydlig fråga från mig.Läs inlägg #4
Hittade några datum från Nice i både Business och First för liknande priser.Tänkte mer på lite ”vanligare” hubbar. Odessa och Moskva var inte vad jag tänkte på men såklart otydlig fråga från mig.
Finns inget från frankrike, italien, england, grekland etc?
Nja, det beror nog på vilken flygplats det är och om man går till landside eller inte.
T ex byte mellan utrikes och utrikes på Moskva Sheremetyevo (SVO) kräver inget visum så länge man stannar på airside.
Yes, bokat KBP-FRA-HKG // SIN-ZRH-KBP i november. Blir första gången i First med både Lufthansa och Swiss!Så, håll till godo med BC:s egna beprövade tips hur man får med sig frun på det hela