Andreas Ekman
Medlem
Inte snällt att locka med dessa sakerBilligaste priserna till Singapore som jag hittar är 37k, kostar "inget extra" med Hong Kong omvägen på utresan
![]()
Inte snällt att locka med dessa sakerBilligaste priserna till Singapore som jag hittar är 37k, kostar "inget extra" med Hong Kong omvägen på utresan
![]()
Med andra ord blir du nästan Eurobonus Gold på en sådan resa med Lufthansa i First.
Det är inte alls nödvändigt, ser ut att gå bra närsomhelst
VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/BEFORE 31MAR 20.
Finns en hel del mer man kan göra med denna deal, kanske inte bästa värdet men går att få in SQ First på A380 (om de inte ändrat så går denna med nya suites). Någon får gärna bekräfta/dementer att det fortfarande är nya suites på denna avgång.
Kan ju personligen tycka att det på hemvägen inte är värt 12k extra för att flyga ytterligare en flight med SQ F.
Billigaste priserna till Singapore som jag hittar är 37k, kostar "inget extra" med Hong Kong omvägen på utresan
Visa bifogad bild 89697
Visa bifogad bild 89696
Inte snällt att locka med dessa saker![]()
Det har ju dykt upp fina dealer med Lufthansa och Swiss innan (2-4-1 deal)
Men hur vanligt är det att det gör det under högsäsong som nu?
Ni som har kollat, finns det 4 platser att boka månntro?
Fråga till er flygrävar.
Hur gör ni med er sambo på en sådan här resa. Jag vill gärna åka den, men vet att min sambo aldrig kommer acceptera att betala detta pris för sin biljett.
Vad säger era fruar, sambos, pojkvänner, män?
Delar ni eller pröjsar ni allt?
Hmm smart med mellanskillnaden.Jag döljer och ger ett fiktivt pris som jag vet accepteras sedan betalar jag mellanskillnaden. Jag antar det inte funkar andra vägen när jag skall betala för någon vas, gardin, möbel, barnkläder, säng eller dyl, men så är livet![]()
Fast blir inte de lite som att skjuta sig själv. Då är man ju körd hedan efter och måste alltid köra såHmm smart med mellanskillnaden.
Jag tror nog att jag kan få till en betalning på 12k, då är vi nästa uppe i hälften av vad en first class biljett kostar! Hah..
Fråga till er flygrävar.
Hur gör ni med er sambo på en sådan här resa. Jag vill gärna åka den, men vet att min sambo aldrig kommer acceptera att betala detta pris för sin biljett.
Vad säger era fruar, sambos, pojkvänner, män?
Delar ni eller pröjsar ni allt?
Hmm smart med mellanskillnaden.
Jag tror nog att jag kan få till en betalning på 12k, då är vi nästa uppe i hälften av vad en first class biljett kostar! Hah..
Fast blir inte de lite som att skjuta sig själv. Då är man ju körd hedan efter och måste alltid köra så![]()
Bara sälja in det med att poängen ger henne ett guldkort med, samt tillräckligt med poäng på "köpet" som i stort sett ger en gratis resa med SAS i business till USA/Japan/Kina![]()