Senaste nytt

[Business class] Stockholm-London enkel, British Airways, fr 1.385 SEK inkl. skatter

Inte alls otroligt, det kallas revenue management och är något av det mest mystiska som finns. Det skulle kunna vara så illa så att de har koll på att du gjort många sådana här uppgraderingar och tycker det räcker för din del. Concorde kanske vet mer om hur de jobbar på BA, men jag har fått intrycket att att RM är ungefär som svart magi...

Jag kan bekräfta att jag får Cash Upgrade erbjudande när jag loggar in Manage My Booking fortfarande.
(Mina flighter sker först i nästa år dock)

Jag kan bekräfta att jag får Cash Upgrade erbjudande när jag loggar in Manage My Booking fortfarande.
(Mina flighter sker först i nästa år dock)

När gjorde du dessa bokningar? Jag kan också uppgradera mina "resor" som är i Januari etc.
De jag inte kan uppgradera är de bokningar jag gjort nyligen.

Om man behöver enkelbiljetter på olika stäckor kan man göra sådana här bokningar.
Hur detta fungerar och exakt vad som går att boka har jag ingen aning om.
Förhoppningsvis vet AHO
Bra knep eftersom uppgraderade biljetter inte gäller för boost your Avios
Rome.jpg

Om man behöver enkelbiljetter på olika stäckor kan man göra sådana här bokningar.
Hur detta fungerar och exakt vad som går att boka har jag ingen aning om.
Förhoppningsvis vet AHO
Bra knep eftersom uppgraderade biljetter inte gäller för boost your Avios
Visa bifogad bild 9824

Måste ha missat att uppgraderade biljetter inte gäller för boost your Avios.. nåväl, inte hela världen.
Men kunde du inte skrivit det där knepet tidigare? :p

Kunde jag i princip bokat:

ARN-LHR
BCN-LHR

I samma bokning? :O

Angående Boost Your Avios... ni säger att det inte fungerar när man uppgraderar.
Tråkigt, men jag får väl ändå poäng för "Short trip in Euro Traveller?

Angående Boost Your Avios... ni säger att det inte fungerar när man uppgraderar.
Tråkigt, men jag får väl ändå poäng för "Short trip in Euro Traveller?

Homer varnade att man ska läsa det finstilta noggrant när han postade Point Booster kampanj.
Det gäller med all kampanj/deals. Man måste läsa reglerna/villkoren noggrant.

http://www.businessclass.se/british...ngkampanj-flyg-tjaena-till-230-000-avios.html
Rea i kombination med poängbonus, precis som vi vill ha det :)

NB läs noga det finstilta, nytt är bla att det även gäller IB och AA

Register Now

Terms and Conditions

Måste ha missat att uppgraderade biljetter inte gäller för boost your Avios..

Glömt igen? ;)

Som jag skrev i första posten NB läs noga det finstilta

i det här fallet speciellt noga vad det står i §12 ang. uppgraderade biljetter ;)

Jag läste faktiskt det, sen glömde jag bort det!
Minnet är kort ibland.. :)

Nåväl, nu vet jag.. (för dagen i alla fall) ;)
http://www.businessclass.se/british...yg-tjaena-till-230-000-avios-3.html#post72036

Toppen