Senaste nytt

[Business class] Stavanger-Houston T/R, SAS, 6.520 NOK inkl. skatter

Det går att boka den som genomgående biljett, så då får väl SAS stå för problemet om det inte går ihop rent tidsmässigt?

upload_2015-10-9_22-24-32.png

Så kanske det är. Hmm, men flighten som är bokad vidare från Stavanger på tisdagen lär väl ryka i såna fall.
Man blir lite sugen ändå

Så kanske det är. Hmm, men flighten som är bokad vidare från Stavanger på tisdagen lär väl ryka i såna fall.
Man blir lite sugen ändå
OM det skiter sig så är jag rätt säker på att SAS kan lösa det åt en om man ber lite snällt. Vidare kan du ju boka med poäng eller SAS Plus och den är ju avbokningsbar innan. Ta tåget hem för 500kr. (kanske lite bra att klimatkompensera som f-n :p)

Men hur tusan löser man det i immigration om man vill åka med vändande plan? Känns givet att de börjar ställa en massa knepiga frågor/SSSS om man åker med vändande plan ca 2 timmar senare... :p

Det går att boka den som genomgående biljett, så då får väl SAS stå för problemet om det inte går ihop rent tidsmässigt?

Visa bifogad bild 42376

Det är ju bara synd att man åker till Kina på måndag... Förvisso så ska jag ju vara där över en månad och jag har ju multiple entry-visum, så om nån kan hitta bra biljetter PEK-SVG-PEK för att ansluta till flighten över dagen den 19:e så vore man ju lite sugen.

När det gäller att göra en MR över dagen så är jag inte så värst orolig för vad som händer om man missar flighten (SAS borde ju som sagt var fixa det), men att däremot behöva förklara vad man pysslar med för någon som jobbar på US CBP känns lite jobbigare...

Toppen