Senaste nytt

[Business class] Stavanger-Houston T/R, SAS, 6.520 NOK inkl. skatter

Imorse så gjorde en av monitorerna vid ingången till loungen på T5 reklam för att man kunde boka bonusresor till Houston för 24000poäng t/rt. Jag han inte med att kolla så noga då jag hade bråttom, men om det stämmer är det ju väldigt prisvärt i alla fall.

Det verkar inte stämma med priset online iaf. Jag testade just och de vill fortfarande ha 100k för en R/T SVG-IAH.

Då ses vi i SVG, Sitter på 1F :)

Jag bestämde mig att ta en kvällsmaskin på fredagen(CPH-SVG) och sova över på Scandic vid flygplatsen.
Det var för mycket för mig att gå upp tidigt en lördag för att sedan sitta och vänta på SVG i 7tim utan riktig lounge.:eek::(
Jag lär komma till preloungen vid kl.14 när jag har lämnat hotellet.

Jag bestämde mig att ta en kvällsmaskin på fredagen(CPH-SVG) och sova över på Scandic vid flygplatsen.
Det var för mycket för mig att gå upp tidigt en lördag för att sedan sitta och vänta på SVG i 7tim utan riktig lounge.:eek::(
Jag lär komma till preloungen vid kl.14 när jag har lämnat hotellet.

Haha, jag förstår det!!! Landar 40 min innan (genomgående bokning dock), men brukar väl inte vara så stressigt på SVG med passkontroll va?

Misstänkte det, vilket säte har du ?
5D till Houston.
Jag har inte bestämt mig om vilket hotell än i Houston. Jag vet att du och @lillemannen bor på Park Inn och tittar lite på det men jag har inga direkta poäng där samt att jag trillat ner till CCS. Jag tittar om det finns ett bra IHG hotell också i närheten av flygplatsen då jag är Amb-Platinum och för många poäng på det kontot:). Jag bestämmer mig lite senare ikväll...

Toppen