Timotey
Medlem
+1, men min sambo skulle gå i taketJag sitter och är supersugen på att åka...![]()
+1, men min sambo skulle gå i taketJag sitter och är supersugen på att åka...![]()
Säg att du är hemma med feber baraJag tror inte min kompiskrets kan hantera att jag åker till Houston på random. Det var illa nog att besöka alla lounger i London...
Alltså, mina vänner har börjat fråga om jag är i Sverige när de ringer, sedan börjar de själva konversationen...Säg att du är hemma med feber bara
Jag bodde i somras på Park Inn och det är inget jag kan rekommendera. Kändes som ett gammalt motell med en Park Inn skylt ovanför entrén. Jag har för mig att det var bra bit från flygplatsen också.5D till Houston.
Jag har inte bestämt mig om vilket hotell än i Houston. Jag vet att du och @lillemannen bor på Park Inn och tittar lite på det men jag har inga direkta poäng där samt att jag trillat ner till CCS. Jag tittar om det finns ett bra IHG hotell också i närheten av flygplatsen då jag är Amb-Platinum och för många poäng på det kontot. Jag bestämmer mig lite senare ikväll...
Jag tror inte min kompiskrets kan hantera att jag åker till Houston på random. Det var illa nog att besöka alla lounger i London...
Du behöver inte en temporär pojkvän? Jag är blott en fattig direktör, så inte dyr i drift. (ping @johhenrik )Försökte få med min flickvän på en MR på måndagen men hon sa hon vägrar vända på flygplatsen och åker jag själv så blir det nog att sova i ett tält :C
Ja, det är på gång.Du behöver uppgradera dina vänner till en mer förstående sort.