Senaste nytt

[Business Class] Rangoon (Myanmar) - Nordamerika ~$500 enkel (Flera bolag)

Har lyckats få tur & retur på expedi a . co . uk Rangoon-Vancouver för £150 inkl. alla skatter & avgifter! Har inte tid just nu men för de som är intresserade; sök RGN-YVR, YVR-NRT, NRT-RGN (efter att ha hittat datum på ITA), specificera inte affärsklass. Först står det ett pris på £500 men sen när man skrivit in namn & etc. kommer det lägre priset!

Har lyckats få tur & retur på expedi a . co . uk Rangoon-Vancouver för £150 inkl. alla skatter & avgifter! Har inte tid just nu men för de som är intresserade; sök RGN-YVR, YVR-NRT, NRT-RGN (efter att ha hittat datum på ITA), specificera inte affärsklass. Först står det ett pris på £500 men sen när man skrivit in namn & etc. kommer det lägre priset!

Hur söker du i ITA? Hittar inget under 1400GBP fram tills Januari.

Lyckas inte med ITA just nu men tidigare fick jag dessa datum på Expedia att funka (om jag minns rätt): RGN-YVR 18/3, YVR-NRT 28/3, NRT-RGN (30/3).

Hojta till om du lyckas hitta.
Har velat besöka YVR ett tag nu, och hade man fått tag i en hyfsat billig biljett till RGN så måste jag säga att det låter lockande.

På FT finns lite regler för att det skall fungera. Lyckas inte hitta något vettigt pris vid xpdia under perioden 22/12-3/1 (utresa). Säg till om ni springer på något.

Hittade RGN-YVR på svenska för 500 sek drygt hittar dock ingen retur. Skulle behöva en hemresa 29/12-4/1 någon gång. Sägs att man skall boka trots att priset som visas är mycket högre, men verkar vara en chansning som inte alltid fungerar.

Hittade RGN-YVR på svenska för 500 sek drygt hittar dock ingen retur. Skulle behöva en hemresa 29/12-4/1 någon gång. Sägs att man skall boka trots att priset som visas är mycket högre, men verkar vara en chansning som inte alltid fungerar.

Hur hittar ni datum? Det visar ju inte i ITA och man kan ju inte sitta och söka varenda datum på Expedia, tar ju sinnessjukt med tid. :/

Edit: Hittade tråden på FT.

Last edited:
Toppen