charlesswe
Medlem
Priset är tillbaka. Exempelvis Rangoon-Vancouver t/r med Delta; ~SEK 2800 i affärsklass.
DL Priset försvann aldrig, YYC också möjligt.
Priset är tillbaka. Exempelvis Rangoon-Vancouver t/r med Delta; ~SEK 2800 i affärsklass.
Har lyckats få tur & retur på expedi a . co . uk Rangoon-Vancouver för £150 inkl. alla skatter & avgifter! Har inte tid just nu men för de som är intresserade; sök RGN-YVR, YVR-NRT, NRT-RGN (efter att ha hittat datum på ITA), specificera inte affärsklass. Först står det ett pris på £500 men sen när man skrivit in namn & etc. kommer det lägre priset!
Lyckas inte med ITA just nu men tidigare fick jag dessa datum på Expedia att funka (om jag minns rätt): RGN-YVR 18/3, YVR-NRT 28/3, NRT-RGN (30/3).Hur söker du i ITA? Hittar inget under 1400GBP fram tills Januari.
Lyckas inte med ITA just nu men tidigare fick jag dessa datum på Expedia att funka (om jag minns rätt): RGN-YVR 18/3, YVR-NRT 28/3, NRT-RGN (30/3).
Hittade RGN-YVR på svenska för 500 sek drygt hittar dock ingen retur. Skulle behöva en hemresa 29/12-4/1 någon gång. Sägs att man skall boka trots att priset som visas är mycket högre, men verkar vara en chansning som inte alltid fungerar.