Om du inte har bokat än kan du boka genom Multi-city bokning med stopover i Doha (så länge biljettvillkoren tillåter).För er erfarna resenärer. Om man vill göra en stopover t.ex i doha för tillägget (200 USD vad jag läst). Går detta bara att beställa via telefon eller går det även via internetbokningen på något sätt?
Tacksam för svar.
Tack för feedback!@Gus, grattis tll bokad suverän resa. Apropå dricka din frus GT. Hälsa din fru att QR är inte alls ett dumt flygbolag för alkoholfria alternativ. Antar det har att göra med att de är mellanösternbolag. Jag svär väl i kyrkan i detta forum men deras So Jennie (alkoholfri bubbel) och limejuice är helt ok - t o m väldigt goda om man inte jämför alltför mycket på alkholalternativen. Jag har nu visserligen inte varit gravid när jag flugit QR Business men haft en del sjuka jobbresor som kräver att man är redo att gå direkt in i möten - alkoholfritt gör jetlaggad hjärna lite skarpare.
Om du inte har bokat än kan du boka genom Multi-city bokning med stopover i Doha (så länge biljettvillkoren tillåter).
Det stämmer!Det verkar som att de har bytt amenitykit från Salvatore Ferragamo till Georgio Armani. Kan nästa som flyger QR återrapportera? Jag är nyfiken!
Alkoholfritt var inget de presenterade för mig ombord ;-)Tack för feedback!Vi flög Qatar i business för några veckor sedan (då var hon inte gravid). Aldrig har vi druckit så lite alkohol på en flygning eftersom de hade så mycket gott alkoholfritt. Deras "Lemon mint" är ju bara för god! Minst lika god som på marknaden i Doha! Och utsökt pepparmintste. Deras So Jennie hade jag ingen aning om, tack för tipset!
![]()
Det verkar som att de har bytt amenitykit från Salvatore Ferragamo till Georgio Armani. Kan nästa som flyger QR återrapportera? Jag är nyfiken!
Qatar Airways Introducerar Armani amenity kits | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resorDet verkar som att de har bytt amenitykit från Salvatore Ferragamo till Georgio Armani. Kan nästa som flyger QR återrapportera? Jag är nyfiken!