På mrjet finns priserna laddade! Ska jag boka där istället?
Är det inte konstigt att priserna bara finns via mrjet? Jag kan väl vänta, men på mrjet står det att det bara finns 3 biljetter kvar till detta pris.Du menar du inte kan vänta?Jag hade väntat...
Kanske olika resebyrå/flygbolag använder olika tidzoner.Är det inte konstigt att priserna bara finns via mrjet? Jag kan väl vänta, men på mrjet står det att det bara finns 3 biljetter kvar till detta pris.
Qatar har haft rea hela våren och jag skulle inte bli förvånad om dessa tre platser har funnits hela tiden.Är det inte konstigt att priserna bara finns via mrjet? Jag kan väl vänta, men på mrjet står det att det bara finns 3 biljetter kvar till detta pris.
Är det inte konstigt att priserna bara finns via mrjet? Jag kan väl vänta, men på mrjet står det att det bara finns 3 biljetter kvar till detta pris.
Det har jag gjort, men det fungerar ändå inte. Det blir 37 000 kr för 2 personer. Jag har ringt Qatars kundservice, men där var det goddag yxskaft. De fattade inte alls vad jag menade. Har Qatar ingen svensk kundservice? Lättare för mig att förklara, och lättare för personen bakom luren att förstå.
Så kan det säkert vara! Fast i den förra rean så hade Qatar stenkoll på klockan! Jag skulle boka dealen klockan 00:10 men då var dealen över!Kanske olika resebyrå/flygbolag använder olika tidzoner.
T ex förra Cathay Pacifics deal (Bangkok 11.200 SEK inkl. skatter t ex) var tillgänglig även förmiddag av 2015-APR-20 trots att köpa senast va 2015-APR-19.