Angående den här senaste rean. Är det "bara" till dessa destinationer som superpriserna gäller?: En värld av otroliga priser - boka nu och spara!
Du kan ændre datoer til andra dage med plads i samme bookingklasse. Bemærk at min/max stay og eventuelle begrænsinger i rejseperiode stadig skal overholdes. Hvis der ikke er plads i den samme bookingklasse skal du betale prisforskellen op til næste ledige bookingklasse,.Angående aktuell rea med Qatar i business class. Jag och frugan funderar på att boka en resa till Singapore i Business (klass I) för 11000 kr. Det står
En annan fråga. Vi fick precis i veckan reda på att frugan är gravid, nu i vecka 6. Är det dumt att boka en resa till Singapore för oss två i augusti i business class? Hon är då i vecka 26. Bör vi först prata med läkare och/eller barnmorskan? Om vi tex inte kan åka pga starkt graviditetsillamående så gäller väl försäkringens avbeställningsskydd?
- Changes: USD 300. Betyder det att om jag betalar 300 USD så kan jag fritt ändra datum på resan? Eller betyder det att jag bara får en kredit på 11 000 (minus 300 USD). Och om det inte finns någon aktuell kampanj när jag bokar så kanske det kostar 19000 kr till Singapore, och jag måste stå för mellanskillnaden?
Okej, tack!Du kan ændre datoer til andra dage med plads i samme bookingklasse. Bemærk at min/max stay og eventuelle begrænsinger i rejseperiode stadig skal overholdes. Hvis der ikke er plads i den samme bookingklasse skal du betale prisforskellen op til næste ledige bookingklasse,.
Ja du skal betale de 300 $ plus evt lidt mere hvis ikke samme eller billigere bookningsklasse er til raadighed. Hvis det skulle blive meget dyrt kan du jo downgrade til monkey. Check ogsaa billettens gyldigheds-længde og black out dates for changes. Ikke så meget at spekulere over. Tag chancen. På med vanten!...Changes: USD 300. Betyder det att om jag betalar 300 USD så kan jag fritt ändra datum på resan? ...