Senaste nytt

[Business class] København/Billund-Nordamerika T/R, Star Alliance JV, fra 12.100 DKK inkl. skatter

Webguide

Medlem
Jag skrev CPH/BLL-NYC eller København/Billund-New York vilket är ganska solklart för mig att det INTE betyder Köpenhamn-Billund-New York. Eller betyder det så på svenska?

Jag är inte så hemma på nomenklaturen, det är pga det som jag var undrande. CPH/BLL tolkade jag som namnet på flygplatsen, inte att det rörde sig om 2 olika allternativ på avreseort.
 
Jeg forstår godt det kunne misforstås - nogle kalder jo også Skavsta for Stockholm...

Men som allerede nævnt er København(CPH) og Billund(BLL) to forskellige lufthavne og denne tillader afrejse fra begge.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
För oss som bor i Stockholm och vill slippa en hotellnatt på utresan kan man resa med denna. Smidigt att boka flyget ner till Cph dagen innan, flyga hem sen åka dagen efter. Tror nog att jag hakar på de här flygningarna om någon är sugen att hänga med?

dddddd.png
 
Kan tänka mig,men skulle nog villa åka mellan jul och nyår, du kanske jobbar då.
Har Du kollat in hotell priser i NYC, brukar vara sjukt dyra runt jul och nyår i NYC
Har som sagt resemöjlighet 24 dec - 6 Jan o måste alltså va hemma tills dess.

Hotellen är grymt dyra i mellandagarna men 1 januari droppar priserna rejält. Skulle man bo i ett superior room på Sofitel som exempel kostar 27 dec - 3 januari 28000 sek för två personer utan frukost. 1-5 januari ligger samma rum på 8700sek för två personer. Enbart nyårsnatten kostar 6700 kr för ett rum.

Fortsätter diskussionen på Pm eller så ringer jag dig senare idag ;)
 
Last edited:
Toppen