Senaste nytt

[Business Class] Florens - //DESTINATION// - Dusseldorf från 5.500 SEK T/R

Jag har fem bokningar. Tre från Expedia, två av dom har man reserverat 1kr på var. Den andra bara reserverat från Alitalia.
Två bokningar från ebookers.com, den ena har man dragit hela beloppet på Amex den andra bara avgiften.
Den sista bokningen är den som hela beloppet har dragits på som bokades i söndags på ebookers.

Alitalias bokningar syns tydligen bäst i TripCase eftersom att det är Sabres system, och dom använder det väl? Jag loggade i där nu, har inte varit inne där på flera år, och min trip med AZ dök upp automatiskt. Kan se alla olika PNR, bokningsklasser, Fares etc och tom vilka säten vi är tilldelade att sitta på. Ser lugnt ut ännu, skönt.

• Gilla
Reactions: Gus
Jag bokade Florens - Paris - Ho Chi Minh // Hanoi - Tokyo (HND) // Tokyo (NRT) - Dusseldorf i lördags förmiddag. Priset visade 6.152 kr/pers men efter att jag klickat på köp visade min bekräftelse på 9.500 kr/pers. Vet ej om det berodde på att biljetterna tog slut eller att Alitalia hade börjat rätta priserna.

Jag bokade Florens - Paris - Ho Chi Minh // Hanoi - Tokyo (HND) // Tokyo (NRT) - Dusseldorf i lördags förmiddag. Priset visade 6.152 kr/pers men efter att jag klickat på köp visade min bekräftelse på 9.500 kr/pers. Vet ej om det berodde på att biljetterna tog slut eller att Alitalia hade börjat rätta priserna.
Hur dags i lördags? Verkar ha funkat fram till kl 13-14.

Ja, någon gång där började de höja priserna. Det gick dock fortfarande att hitta de billiga biljetterna på vissa datum (dock väldigt få) fram till runt 18 (det var sista gången jag såg 6700:- för en test-resa jag hade hittat, kan ha funkat längre med andra datum!)

Fick bekräftelsen kl 12.57 så det verkar stämma ganska bra.

Ja, någon gång där började de höja priserna. Det gick dock fortfarande att hitta de billiga biljetterna på vissa datum (dock väldigt få) fram till runt 18 (det var sista gången jag såg 6700:- för en test-resa jag hade hittat, kan ha funkat längre med andra datum!)
Ja, jag var framförallt ute efter en Vietnamvistelse under sommaren. Tyvärr så hittade jag inga resor för 6.100 kr på några andra datum efter det. Innan dess fanns det för det priset på en massa datum. Var väl 10 min för sen eller bågot sånt.

Fick bekräftelsen kl 12.57 så det verkar stämma ganska bra.

Ja, jag var framförallt ute efter en Vietnamvistelse under sommaren. Tyvärr så hittade jag inga resor för 6.100 kr på några andra datum efter det. Innan dess fanns det för det priset på en massa datum. Var väl 10 min för sen eller bågot sånt.
Jag bokade mellan 02 och 05 på natten mellan fredag och lördag samt en kl 7.57 #trött

Last edited:
Toppen