Senaste nytt

Bugg i Eurobonus-systemet 20 januari 2016

Jag saknade två fighter, samt har några som inte kommit in. När jag nu kollade hade ytterliggare två flighter försvunnit som fanns där så sent som i helgen. Det känns inte som att lösningen är nära...

En datapunkt till: Jag saknar två flighter från 10/1, men fram till den 7/1 och från flight 19/1 ser det rätt ut. Då pratar jag bara om SAS-flighter.
De två som saknas har synts på kontot men försvann för drygt en vecka sedan.

Nu har ännu en flight försvunnit från mig (från 16/1). Men samtidigt har dock min flight från 22/1 tillkommit. Underligt detta...

Fungerar det att kontakta SAS på chatten? Min fru skulle bli EBG efter förra helgens resa till EWR. Nu saknas den vilket hade gjort skillnad för helgens resa till London. Nu kan hon inte välja seating gratis och frågan är vad som händer med extrapoängen hon normalt ska få.

Fungerar det att kontakta SAS på chatten? Min fru skulle bli EBG efter förra helgens resa till EWR. Nu saknas den vilket hade gjort skillnad för helgens resa till London.
Jag hade ringt SAS och valt Eurobonus. Frågor gällande Eurobonus kan i princip bara hanteras på telefon om man inte är EBG+. Det kan förmodligen kolla i annat system och lösa det manuellt.
och frågan är vad som händer med extrapoängen hon normalt ska få.
Det borde hon kunna efterregistrera.

Jag saknar 500 poäng under 'Baspoäng intjänade denna period' samt 1 flygning under 'Kvalificerande flyg denna period' men däremot så saknar jag ingen aktivitet eller poäng under aktivitetslistan. Misstänker att det är en inrikesflygning 16/12 som försvunnit från totalen.

Beställde kvitton på resor via sas.se för att ha till mina reseräkningar - och fick kvitton på resor jag inte gjort utan avbokat! Senare kom kvitton även på resor jag gjort. En kollega ringde kundservice då hennes gamla resor och poäng försvunnit. Fick rådet att efterregistrera poängen - men då kom meddelande upp att dessa redan registrerats tidigare. Hoppas hon har poängen på plats inom några dagar i alla fall.

Toppen