Senaste nytt

Bugg i Eurobonus-systemet 20 januari 2016

För att vara på den säkra sidan så gick jag igenom alla flighter från 7 januari och framåt - av de flighter som försvann under januari kom de flesta tillbaka, men inte alla - ett tips är att göra en extra kontroll!

Enligt kundservice måste jag göra vanlig retro-registrering för att få poängen - lite irriterande att jag ska göra jobb åt SAS när poängen faktiskt varit inne på kontot och vänt...
 
Jag har inga flygningar alls på mitt konto men baspoängen stämmer. Det är faktiskt en förbättring för senaste veckorna har jag haft helt tom historik och bara ett meddelande om "No activity".
 
@Anonymous @DrKlas Jag har haft samma problem sedan 1 vecka tillbaka. Läste ett tips i en annan tråd på forumet att höra av sig till EB-supporten (chat, mail, telefon) med ärendet så gör de en reset på kontot vilket medför att aktiviteterna kommer tillbaka. Funkade fint för mig.
 
Toppen