Hej,,
Jag fick detta svar från Entercard igår.
Hej och tack för att du har kontaktat oss,
Först och främst får jag be om ursäkt för att jag gav dig fel information i mitt förra svar, det är nämnligen så att dina intjänade Avios kommer rapporteras till Executive-club i samband med ditt kontoutdrag. Vi kommer därför skicka dina Avios månadsvis istället för veckovis som jag skrev i mitt förra mejl. Detta var igång redan 5/10, så dina avios hade därmed inte skickats.
Detta innebär att vi inte sänt några Avios sen den 5/10. Du kommer nu få dina Avios för perioden 5/10 5/11 nu i November (skickas till BA i denna vecka), observera att inga Avios går förlorade. Information om detta kommer finnas på kontoutdraget du mottar från oss denna månad.
Sedan är det som jag skrev i tidigare svar fortsatt så att systemet är väldigt känsligt för avvikelser mellan dom uppgifterna som vi har och dom som finns hos Executive club, därför rekomenderar jag dig att logga in på Executive club och säkerställa adressuppgifterna du har där så att inte detta hindrar avios från att skickas.
Med vänliga hälsningar
Xxxxx Xxxxx, EnterCard
[/SIZE]
Jag fick detta svar från Entercard igår.
Hej och tack för att du har kontaktat oss,
Först och främst får jag be om ursäkt för att jag gav dig fel information i mitt förra svar, det är nämnligen så att dina intjänade Avios kommer rapporteras till Executive-club i samband med ditt kontoutdrag. Vi kommer därför skicka dina Avios månadsvis istället för veckovis som jag skrev i mitt förra mejl. Detta var igång redan 5/10, så dina avios hade därmed inte skickats.
Detta innebär att vi inte sänt några Avios sen den 5/10. Du kommer nu få dina Avios för perioden 5/10 5/11 nu i November (skickas till BA i denna vecka), observera att inga Avios går förlorade. Information om detta kommer finnas på kontoutdraget du mottar från oss denna månad.
Sedan är det som jag skrev i tidigare svar fortsatt så att systemet är väldigt känsligt för avvikelser mellan dom uppgifterna som vi har och dom som finns hos Executive club, därför rekomenderar jag dig att logga in på Executive club och säkerställa adressuppgifterna du har där så att inte detta hindrar avios från att skickas.
Med vänliga hälsningar
Xxxxx Xxxxx, EnterCard
[/SIZE]