Senaste nytt

British Airways Visa

Mikael

Medlem
Jag felanmälde häromdagen att jag inte fått avios de senaste två helgerna.

Har inte heller fått något på ett par veckor. Inflödet av avios har annars funkar bra under en lång tid nu. Dock lämnar hemsidan mycket att önska, tex info om hur mycket man har spenderat (och hur mycket kredit man har kvar) har varit tveksamt de senaste månaderna.
 
Har inte heller fått något på ett par veckor. Inflödet av avios har annars funkar bra under en lång tid nu. Dock lämnar hemsidan mycket att önska, tex info om hur mycket man har spenderat (och hur mycket kredit man har kvar) har varit tveksamt de senaste månaderna.

Ja, det har ju lirat klockrent fram tills för två veckor sedan då de hickade till och kom en dag senare än vanligt och sen upphörde det. Ligger nog en fet fil med avios nånstans och guppar ;)
 

Homer

Medlem
Knut på sladden igen? :rolleyes:

Hej och tack för att du kontaktat oss,
Jag kan se att dina senaste Avios inte har blivit sända till Executive club. Jag har nu felanmält detta. Observera att inga Avios går förlorade, utan att de kommer bli sända när problemet är löst.
 

Concorde

Founding Member
Kortet fungerar fortfarande inte eftersom saldot inte uppdaterats korrekt. Men kundtjänst bekräftade att betalning fick man minsann 31/10. Man skulle göra en manuell uppdatering (till Indien antar jag...) och ringa tillbaka idag när det är klart.

21:20...

Har fått ta del av mer information om Entercard f.ö.
2-4-1 är idag det enda skälet att jag stannar.
 

Knucket

Medlem
Jag fick felaktigt min 2-4-1 triggad 6 januari. Har enligt Entercard inget att oroa mig för, när jag passerar 200k kommer det att stå rätt datum. Ska bli intressant att se nu då jag passerat 200k för någon vecka sedan vad som händer. Har inga stora förhoppningar på att det ska ordnas upp :-(
 

henrik l

Medlem
Dessutom fick jag se något intressant när jag höjde krediten 10 kkr till. Den var kopplad till numret på mitt allra första kort, tror att jag är inne på mitt tredje nu, minst. Har inte tänkt på det förut när jag har höjt krediten. Känns som att dom har ett kontonummer i botten som är kopplat till kortnumret på första kortet och sedan ligger det kvar när får nya kort med nya nummer. I mitt fall har detta iofs inte lett till något strul, ännu är kanske bäst att tillägga.
 
Toppen