011430121
Medlem
Är i samma sits.Jag har letat och letat och inte hittat på något annat ställe än fakturan. Passerade gränsen för länge sedan men fortfarande inte triggat någon voucher, men jag avvaktar att klaga tills jag behöver den.
Är i samma sits.Jag har letat och letat och inte hittat på något annat ställe än fakturan. Passerade gränsen för länge sedan men fortfarande inte triggat någon voucher, men jag avvaktar att klaga tills jag behöver den.
Värt att notera också är att i villkoren för 2-4-1 vouchern så står det att kortet ska vara aktivt när man reser på vouchern, paragraf 11:
Upptäckte detta först nu. Bokade min 2-4-1 i våras och sade upp kortet i somras. Bokningen på ba.com ser fortfarande bra ut. Tror ni det finns en risk att den avbokas eller att vi blir nekade att flyga för att jag inte har kortet längre? Har ingen som helst lust att skaffa ett nytt kort hos Entercard, men vill samtidigt inte riskera resan.
Jag har letat och letat och inte hittat på något annat ställe än fakturan. Passerade gränsen för länge sedan men fortfarande inte triggat någon voucher, men jag avvaktar att klaga tills jag behöver den.
Nej, det är numera ett uselt kort.
Ja, det ska gå - har aldrig gjort det själv, men jag vill minnas att det står beskrivet i tråden hur man gör. Enklast är väl bara att ta ditt bankid, logga in och kolla runt lite..
Poäng men ingen voucher för mig. Men det är ok. Har inga planer att nyttja ännu så väntar att "felanmäla"Jag fick min voucher idag, den 11:e!
Testade när jag såg ditt post - och det gick med Mobil BankIDIdag kunde jag inte ens logga in. Fick tekniskt fel hela tiden. .