Senaste nytt

British Airways Visa

Vad håller de på med?! :mad:

Kod:
Posted date	 Description					Tier Points	Avios
05-Apr-12 	 Finance Card - BA Visa Card - Correction    	 0 		 -1,807

Jag fick dubbelpost förra veckan. Den ena har nu dragits.
Det är inte första gången dom delar ut alldeles för mycket poäng och sedan drar tillbaka.

Entercard är i AKUT behov av resurser och ledning som reder ut skandalen som är BA Visa.

Mina transaktioner i mars:

2-Apr-12 05-Apr-12 Finance Card - BA Visa Card - Correction 0 -2,121
29-Mar-12 29-Mar-12 Finance Card - BA Visa Card - Spend 0 33
28-Mar-12 29-Mar-12 Finance Card - BA Visa Card - BA Spend 0 1,044
28-Mar-12 29-Mar-12 Finance Card - BA Visa Card - Spend 0 2,176
28-Mar-12 29-Mar-12 Finance Card - BA Visa Card - Spend 0 14
21-Mar-12 22-Mar-12 Finance Card - BA Visa Card - Spend 0 2,099
19-Mar-12 20-Mar-12 Finance Card - BA Visa Card - Spend 0 22
08-Mar-12 09-Mar-12 Finance Card - BA Visa Card - Spend 0 287

Inte mycket man fattar...

Min lista påminner väldigt mycket om Olas. Jag börjar tröttna rejält på hur Entercard sköter sina affärer, det är otroligt märkligt hur detta kan få fortgå så länge som det nu har gjort. Är BA själva medvetna om hur missnöjda de svenska kortinnehavarna är är egentligen frågan. Det finns ändå en hel del andra kortpartners att vända sig till...

En som sa upp sitt kort i januari fick 6 Avioser vid två olika tillfällen i mars, idag drog de tillbaka 6.
De kvarvarande 6 måste härröra från köp i december eller tidigare, för inga köp gjordes på det kortet i januari.

Mitt eget konto ser ut ungefär som Ola Brandborns

Så, nu har jag tagit en skärmdump på utdraget, annars lär man inte kunna se vad dom har gjort under strulperioden. Ska vi tillfälle jämföra utdrag med fakturor. Jo, jag hade också en minuspost, men jag är fortfarande skeptiskt till att dom har koll.

Precis som du säger Henrik känns det mest som rysk roulette kring hur de delar ut avios och sedan tar tillbaka en del. Jag blir nervös över att ett finansinstitut har så pass dålig koll, det finns ju en risk att detta inte är isolerat just till detta. Minns fortfarande hur jag under en period förra sommaren fick insatt över 100 000 miles som sedan drogs tillbaka ungefär en månad senare. Så det är inte direkt något nytt problem som vi alla vet.

Anledningen till att jag skärmdumpade var att det slog mig att man max kan se 20 transaktioner och som dom håller på nu blir det snart 20. Om inte annat spar man nog en del tid när man själv ska reda ut detta:(

Toppen