Noterade häromdagen att jag inte fått någon e-faktura den här månaden, vet inte om det är Entercard som klantade sig eller Skandiabanken i samband med deras systemförnyelse för 10 dagar sedan.
Fakturauppgifterna går att hämta i inloggat läge på Entercard hursomhelst!
Noterade häromdagen att jag inte fått någon e-faktura den här månaden, vet inte om det är Entercard som klantade sig eller Skandiabanken i samband med deras systemförnyelse för 10 dagar sedan.
Fakturauppgifterna går att hämta i inloggat läge på Entercard hursomhelst!
Samma här, kan det vara så att Entercard är oskyldiga för en gång skull.
Exakt samma historia för mig och frun. Vi var bägge tvungna att skicka in skärmdumpar separat. Poängen trillade in ett par månader senare.Detta kort börjar bli pinsamt. Jag hade massor med problem innan jag sent om sider fick in alla mina poäng. Nu har jag värvat min dotter eftersom vi har ett familjekonto på BA. Vi har nu hållit på över två månader och tjata om poängen som man skulle få vid värving och som ny medlem. Jag har fått tjata om mina värvningspoäng och långt om länge gick dom in. Dottern har i månader tjatat om sina 5000 poäng. Entercard kan inte själv se om dom gåt in och vi har varit tvungna att ta skärmdumpar på BA kontot. Det har inte dugt att jag skickat in skärmdumpen med hänvisning till banksekretess.