Senaste nytt

British Airways Visa

Det verkar saknas standardrutiner för detta hos Entercard eftersom någon ansvarig måste "trycka på en knapp" så något går iväg från Entercard till BA för godkännande, sedan kommer Avioserna. Förra månaden hade ansvarig på Entercard glömt att göra detta den 17:e, men när jag ringde den 22:a ursäktade de sig och meddelade att de skulle trycka på knappen senare under dagen. Sedan kom Avioserna in.

De har säkert glömt att trycka på knappen igen denna månad.

Skönt system :)

:)
Dock har jag en fråga, hur räknar de?
Får man avios för aviserat belopp eller tidsram tex. 1.1-1.2
Har fått avios för en mindre summa än vad det stod på fakturan.

Last edited:
Det kom igår. När jag pratade med dom tidigare i veckan sa dom att dom var sena därför tjejen som gjorde detta var sjuk. Man kan ju frpga sig om man inte borde ha fler som kan göra detta.

• Gilla
Reactions: WTP
Det kom igår. När jag pratade med dom tidigare i veckan sa dom att dom var sena därför tjejen som gjorde detta var sjuk. Man kan ju frpga sig om man inte borde ha fler som kan göra detta.

Hon måste ha riktigt skraltig hälsa så ofta som det är problem och förseningar...

Nu kom svaret från Entercard:

"Hej och tack för att du kontaktat oss!
Dessvärre har det påförts felaktigt antal avios då några transaktioner ej har genererat avios. Det saknas "X" avios och detta har jag nu felanmält. Jag återkommer till dig så fort detta är löst och aviosen har blivit påförda. Vi ber om ursäkt för detta!
"

Toppen